Świąteczna 50-tka ☀️

Poniedziałek, 10 kwietnia 2023 · dodano: 10.04.2023 | Komentarze 4

Wcześniej jak na mnie wyruszyłem ale to przez święta bo szkoda słonka za oknem a czasu wolnego miałem mało a później do stołu ,więc pojechałem zaliczyć rundkę którą zaliczam przeważnie po pracy i zimą w skrócie Kluczewo i gmina Kobylanka z "szufladami" do strefy przemysłowej i Cisewa i na koniec powrót przez Lipnik do Stargardu.

Krowy w Cisewie
Krowy w Cisewie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,
Dp 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Świąteczna 50-tka ☀️

| 20:47 poniedziałek, 10 kwietnia 2023 | linkuj Jednym słowem robiłeś miejsce na kolejne porcje smakołyków..
| 20:40 poniedziałek, 10 kwietnia 2023 | linkuj Nie wspominaj mi o stole chłopie!!! :-)
| 20:08 poniedziałek, 10 kwietnia 2023 | linkuj Na moim terenie było jeszcze cieplej ale zupełnie nie miałem ochoty pojechać gdzieś dalej.
| 18:42 poniedziałek, 10 kwietnia 2023 | linkuj Po takiej wycieczce pewnie świąteczne śniadanie smakowało jeszcze lepiej.