Zdunowo przez Kołbacz ⛅️

Sobota, 8 kwietnia 2023 · dodano: 08.04.2023 | Komentarze 3

Rano ostatnie zapomniane zakupy i dostałem trzy godziny wolnego zanim zostanę zaprzęgnięty do kuchni   więc gdy pogoda sprzyja to trzeba wykorzystać ją na rower i tak z przyzwyczajenia ruszyłem w stronę Kluczewa ale odbiłem do DDR-ki przy Spokojnej i pojechałem nią do Golczewa przez Giżynek aby odbić na Skali i przez Wierzchląd i Kunowo dojechać do DDR-ki w Zieleniewie a nią prosto do Kobylanki gdzie zrobiłem pierwsze w tym roku zakupy na drogę a dalej DDR-ka do Bielkowa.
Przygotowania do Wielkanocy
Przygotowania do Wielkanocy © strus
W Bielkowie wjeżdżam na DW 120 którą jadę do DDR-ki w Kołbaczu przez Nieznań aby dojechać na prawobrzeże Szczecina do pierwszej dzielnicy od tej strony o kiepskiej nazwie Śmierdnica tam wjeżdżam na DW 119 i jadę do krzyżówki z DK 10 w Płoni.

DDR-ka do Śmierdnicy
DDR-ka do Śmierdnicy © strus
Zanim ze Zdunowa pojechałem do Niedźwiedzia zaliczyłem Sławociesze i pozostał standardowy odcinek drogi którą bardzo często zaliczam czyli wydłużony powrót na ścieżkę rowerową w Zieleniewie przez Cisewo i oczywiście po drodze zaliczam Reptowo w który musiałem ustąpić drogę dwóm pociągom a gdy już byłem na DDR-ce to przez Lipnik do Stargardu.
Z okazji Świąt wielkanocnych najlepsze życzenia:smacznego jajka, radosnego Alleluja i wiele szczęścia na co dzień dla wszystkich znajomych i nieznajomych z bikestats
Droga do Niedźwiedzia
Droga do Niedźwiedzia © strus
Hybryda w Reptowie
Hybryda w Reptowie © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,DW120,Nieznań,Kołbacz,
Śmierdnica,DW119,Płonia,DK10,Sławociesze,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.