50-tka po pracy ⛅️

Poniedziałek, 6 marca 2023 · dodano: 06.03.2023 | Komentarze 1

Najpierw sprawa do załatwienia następnie jadę przez Giżynek do drogi technicznej wzdłuż S10 pod Golczewem i kieruje się na Kunowo drogami żużlowymi aby dojechać do Zieleniewa na DDR-kę i odbić na promenadę nad jeziorem Miedwie i jechać leśnymi dróżkami wzdłuż Miedwia do Jęczydołu.
Pomosty nad j.Miedwie w Morzyczynie
Pomosty nad j.Miedwie w Morzyczynie © strus
Półwysep kaczy
Półwysep kaczy © strus
Z Jęczydołu pojechałem leśno - polną drogą do DDR-ki w Bielkowie żeby dojechać do Kobylanki i na kolejne kilometry wjechać w las jadąc nie oznakowanymi ścieżkami w kierunku DP 49 którą doprowadziła mnie do przejazdu pod S 10 i żeby nie jechać ta samą drogą pojechałem na skraj Niedźwiedzia do dojazdu pożarowego 45 a nim wjechałem na "szutrówkę" łączącą Zdunowo z Niedźwiedziem tym razem od strony południowej i gdy dojechałem do Niedźwiedzia skończyłem jazdę dzisiejszego dnia po drogach terenowych.
W kierunku DP 49
W kierunku DP 49 © strus
DP 45 w kierunku
DP 45 w kierunku "szutrówki" © strus
Wjazd do Niedźwiedzia od strony Zdunowa
Wjazd do Niedźwiedzia od strony Zdunowa © strus
Gdy pojawiłem się na asfalcie w Niedźwiedziu rozpocząłem drogę powrotna po standardowej drodze powrotnej z tych okolicy gdy jadę szosą czyli wydłużony przejazd do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Reptowo i Cisewo i na koniec przez Lipnik do Stargardu.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Nowe Kunowo,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,DP49,Niedźwiedź,DP45,