Zdunowo przez Sowno

Niedziela, 5 marca 2023 · dodano: 05.03.2023 | Komentarze 0

Jak w pracy to plus siedem i słoneczko a jak wolny dzień to zimno,śnieg i mroźny wiatr w facjatę ale trzeba jechać tym razem przez las dojechałem do Lubowa a po drodze zawitałem na Międzynarodowy Cmentarz Wojenny z ciekawości czy stoją ruskie pomniki,były wszystkie w komplecie :(. Gdy wjechałem na asfalt przed Lubowem pojechałem do Poczernina przez Rogowo z myślą że tam wjadę w las.Ale jazda pod zimny wiatr przez trzynaście kilometrów spowodowała że odbijam na Sowno główna drogą między drzewami żeby się lżej jechało.
Pomnik jeńców włoskich na MCW w Stargardzie
Pomnik jeńców włoskich na MCW w Stargardzie © strus
Pomnik jeńców francuskich na MCW w Stargardzie
Pomnik jeńców francuskich na MCW w Stargardzie © strus

W Sownie od razu odbijam w las i kieruje się do DP 32 które zmienia się w DP 40 i jadę w kierunku Wielgowa i gdy dojechałem do krzyżówki z DP 24 które testowałem w kierunku "Chociwelki" dziś postanowiłem pojechać w przeciwnym kierunku czyli do torów kolejowych [ 1,2 km nowej drogi] i wyjechać przy stacji kolejowej Szczecin Zdunowo.
Dojazd pożarowy 32 w kierunku Wielgowa
Dojazd pożarowy 32 w kierunku Wielgowa © strus
Dojazd pożarowy 40 w kierunku Wielgowa
Dojazd pożarowy 40 w kierunku Wielgowa © strus
DP 24 z nową nawierzchnią
DP 24 z nową nawierzchnią © strus
Z Wielgowa zawsze mtb jechałem do "szutrówki" w Zdunowie aby nią wyjechać w Niedźwiedziu ale dziś do tej szutrówki dojechałem inną pożarówką której odcinek ten jechałem po raz pierwszy czyli DP 45.
Szutrówka do Niedźwiedzia
Szutrówka do Niedźwiedzia © strus
Z Niedźwiedzia przez Kałęgę do Motańca a do Kobylanki pojechałem skrótem "Michałowym" a tam wjechałem na DDR-kę i udałem się prosto do Stargardu.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,DP 40,DP 24,Wielgowo,Zdunowo,DP 45,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,