Szczecin, terenowo ⛅️

Poniedziałek, 27 lutego 2023 · dodano: 27.02.2023 | Komentarze 1

Dziś wybierałem się jak sójka za morze ale w końcu wyjechałem a że późno to korciła mnie Emonda ale jednak chciałem zaliczyć trochę lasów.Do promenady nad jeziorem Miedwie pojechałem przez Lipnik ścieżką rowerową a następnie wzdłuż jeziora przez las docieram do Jęczydółu aby ponownie wjechać w las który doprowadził mnie do DW 106  w Kobylance ale tylko po to żeby przejechać na drugą stronę i kontynuować jazdę leśnymi ścieżkami w kierunku DP 48 a nią zawitać w Jezierzycach a po drodze trafiła mi się wieżyczka o której nic nie wiem i nic nie znalazłem w internecie.
W drodze do Jęczydołu
W drodze do Jęczydołu © strus
Nieznany obiekt w okolicy Motańca
Nieznany obiekt w okolicy Motańca © strus

Chwila an asfalcie i odbijam w kierunku Płoni na ścieżkę rowerową 20 A którą wyjeżdżam przy DK 10 pod którą przejeżdżam i kieruję się na drogę szutrową w okolicy Zdunowa aby po 3,2 km
wjechać do Niedźwiedzia i skierować się wydłużoną drogą do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Reptowo i Cisewo a nią już prosto do domu z nadzieją że aura mi jutro pozwoli zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy bo kolejne dni to druga zmiana.
Szutrówka ze Zdunowa do Niedźwiedzia
Szutrówka ze Zdunowa do Niedźwiedzia © strus
Przebiśniegi w Cisewie
Przebiśniegi w Cisewie © strus

Stargard,Lipnik,Morzyczyn,Jęczydół,Kobylanka,DP 48,Jezierzyce,DDR 20A,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,