Przed opadami

Piątek, 24 lutego 2023 · dodano: 24.02.2023 | Komentarze 1

Dziś i w poniedziałek wolne dni od pracy za pracujący weekend  więc chciałem wykorzystać dni na rower MTB  ale gdy rano się ogarnąłem i sprawdziłem prognozy to za dużo czasu mi nie zostało a na dodatek znowu mocno wieje bo w porywach do 50 km/h więc aby nie zmoknąć czego nie lubię bo później dużo sprzątania wyprałem ponownie Emondę aby szybko zaliczyć pięćdziesiątkę.najpierw sprawa na mieście a następnie do Golczewa przez Giżynek a tam odbijam na Skalin aby dojechać przez Wierzchląd i Kunowo do Zieleniewa.

W Zieleniewie od razu skręcam na Miedwiecko i drogą pożarową 36 wjeżdżam do Cisewa a następnie przez Reptowo jadę do "wylotu" na Zdunowo w Niedźwiedziu aby tam zawrócić i przez Kałęgę i Motaniec wrócić do Reptowa i skierować się do ścieżki rowerowej w Kobylance a nią wrócić "na sucho" do Stargardu zaliczając Morzyczyn Zieleniewo i Lipnik.
Przejazd kolejowy w Reptowie
Przejazd kolejowy w Reptowie © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,