50-tka po pracy ☁️

Wtorek, 21 lutego 2023 · dodano: 21.02.2023 | Komentarze 2

Udało mi się szybko po pracy wrócić i ogarnąć aby po chwili jechać w kierunku Kluczewa aby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy chodź początkowo miałem sobie odpuścić bo nadal wieje mocny zimny wiatr  ale za to przemówiły do mnie kreski na termometrze bo ujrzałem ich siedem.Z Kluczewa do Golczewa zaliczam DDR-kę i odbijam na Skalin i po zaliczeniu Wierzchlądu i Kunowa pojawiam się n moment na DDR-ce w Zieleniewie z której  odbijam nad jezioro Miedwie i pojawiam się ponownie w Morzyczynie i jadę przez Kobylankę do Motańca.
Zieleniewo - główna plaża nad j.Miedwie
Zieleniewo - główna plaża nad j.Miedwie © strus

W Motańcu przejeżdżam nad S10 i przez Kałęgę jadę do wylotu na Zdunowo w Niedźwiedziu gdzie zawracam i zaczynam trasę powrotną do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Reptowo i Cisewo a na koniec pozostał powrót do Stargardu przez Lipnik.
Przebiśniegi w Cisewie
Przebiśniegi w Cisewie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,