• Kalorie 2024kcal

Debiut 2023 Iwonki

Niedziela, 19 lutego 2023 · dodano: 19.02.2023 | Komentarze 3

Małżonka mnie dziś zaskoczyła przy śniadaniu że chce na rower,nie pomogły ostrzeżenia przez zimnym wiatrem i brakiem odpowiedniej odzieży dla nie.W odpowiedzi usłyszałem że pożyczy od mnie najcieplejsze skarpety ,kominiarkę i "merynosa" na tors i pojedzie.Jak powiedziała tak zrobiła.Pojechaliśmy na początek do DDR-ki przy Spokojnej a nią do Golczewa przez Giżynek a następnie do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo aby tam wjechać na promenadę nad jezioro Miedwie.Promenada zatłoczona jakby było z piętnaście na plusie miejsc w kawiarni nie było więc skorzystaliśmy z kawy od BIKERA a pijąc obserwowaliśmy rozgrzewkę morsów.
Kawa w Morzyczynie
Kawa w Morzyczynie © strus
Po kawce trzeba do WC a tam wszystkie zamknięte więc podjechaliśmy do lasku a następnie od prowadziłem małżonkę do Stargardu przez Zieleniewo i Lipnik,schowałem jej rower i pojechałem dokręcić kilometrów aby była pięćdziesiątka.Dojechałem do Ostena a następnie terenami działkowymi skierowałem się do DDR - przy DK 20    a nią do drogi wyjazdowej na Klępino a przy okazji zrobiłem zdjęcie krzyża pokutnego po renowacji.
Stargard - Mały młyn
Stargard - Mały młyn © strus
Stargard - Największy krzyż pokutny w Polsce.
Stargard - Największy krzyż pokutny w Polsce. © strus
Ledwo dojechałem do granic miasta a droga zrobiła się jak "ser szwajcarski" i tak aż dopóki nie dojechałem do Lubowa przez Klępino. Nie mogłem wracać bo zabraknie kilometrów więc dojechałem do Rogowa i dopiero wróciłem tą samą drogą do Lubowa a na koniec jadę do DDR-ki w Żarowie i nią wracam do Stargardu.
Droga łącząca Klępino z Lubowem
Droga łącząca Klępino z Lubowem © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Osetno,Stargard,Klępino,Lubowo,