• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Gmina Kobylanka☁️

Piątek, 22 lipca 2022 · dodano: 22.07.2022 | Komentarze 1

Dziś prawie dziesięć stopni mniej na termometrze i to od razu lżej chodź mogła być dłuższa rundka ale błędne dane z prognozy pogody w TV dlatego wróciłem przed trzecią kiedy miało padać jak się okazało tylko straszyło i nadal sucho a ja zaliczyłem tylko 60 km a dzień wolny od pracy.Miało padać to pojechałem pokręcić się po gminie Kobylanka bo tam jako mi kilometry szybko wpadają a dojechałem do niej zaczynając od ścieżki rowerowej przy Spokojnej a nią do Golczewa tym razem przez Giżynek a następnie tak jak wczoraj do DDR-ki w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo a nią do Kobylanki przez Morzyczyn.
Nad S 10 w okolicy Golczewa
Nad S 10 w okolicy Golczewa © strus
W Kobylance odbijam na Jęczydół a następnie wracam przez Bielkowo do Kobylanki gdzie wjeżdżam na DDR-kę do Motanca aby przez Kałegę i Niedźwiedź dotrzeć do zamkniętego szlabanu kolejowego w Reptowie gdzie przejechał towarowy a następnie hybryda a po drodze na niebie pojawiało się co raz więcej ciemnych chmur które straszyły deszczem.
Kierunek Bielkowo
Kierunek Bielkowo © strus

Ciemności w Niedźwiedziu
Ciemności w Niedźwiedziu © strus
Hybryda w Reptowie
Hybryda w Reptowie © strus
Po mini pauzie przed szlabanem jadę do Cisewa gdzie zaliczam "szufladę" do Wielichówka a na koniec przez Miedwiecko wracam na DDR-kę w Zieleniewie i nią już szybko przez Lipnik do Stargardu , mogłem jeszcze pokręcić.....
Wielichówko - Sumak szkarłatny
Wielichówko - Sumak szkarłatny © strus

Stargard,Gizynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Jeczydól,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.