"Jak w piekarniku"☀️

Czwartek, 21 lipca 2022 · dodano: 21.07.2022 | Komentarze 0

Wczorajsze 37 stopni w pracy wystraszyło mnie i dlatego zrezygnowałem z dzisiejszej rundki do Niemiec a zastąpiłem ją o połowę krótszą trasą po bliskich okolicach które zaliczam zawsze po pracy i tak jak wczoraj rano jadę do Golczewa przez Kluczewo ale tym razem od razu kieruje się do Skalina a następnie udaje się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Wierzchląd i Kunowo a nią do Motańca przez Morzyczyn i Kobylankę a po drodze nie spotkałem żadnego rowerzysty a nawet na odcinku wzdłuż jeziora Miedwie było pusto ,czyżby wszyscy bali się wysokiej temperatury?
DDR-ka do Kluczewa
DDR-ka do Kluczewa © strus
W Motańcu przejeżdżam nad S10 i przez Kałęgę jadę do końca Niedźwiedzia gdzie zawracam i przez Reptowo docieram do Cisewa gdzie zaliczam "szufladę" do Wielichówka i wracam na DDR-kę w Zieleniewie przez Miedwiecko a nią jadę przez Lipnik do Grzędzic.

Ostatnie kilometry to przejazd przez Grzędzice i dojazd po bardzo kiepskiej drodze do ścieżki rowerowej w Żarowie a nią już szybko do Stargardu z nadzieja że prognozy pogody sprawdzą się i około dwudziestej mocno popada.
Budowa ronda przecinajacego DDR-kę
Budowa ronda przecinajacego DDR-kę © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,
Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.