• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Zdunowo przez Kluczewo

Czwartek, 16 czerwca 2022 · dodano: 16.06.2022 | Komentarze 1

Musiałem najpierw wyjechać z miasta mijając procesje ale udało się chodź w Kunowie udało mi się w ostatniej chwili a tam dojechałem zaliczając najpierw Kluczewo a później DDR-ką do Golczewa i przez Skalin i Wierzchląd właśnie do Kunowa gdzie z okazji mojego przejazdu wysypano na drodze płatki kwiatów :)
Śladami procesji w Kunowie
Śladami procesji w Kunowie © strus
Z Kunowa docieram do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i nią przez Morzyczyn do Kobylanki a następnie do Bielkowa gdzie ktoś postawił toi-toi na DDR-ce jakby obok miejsca nie było a gdy już ścieżka się skończyła pora na odcinek DW 120 do Kołbacza aby tam wjechać na 6-cio kilometrowy odcinek kolejnej DDR-ki do Śmierdnicy.
Toi-toi na DDR-ce w Bielkowie
Toi-toi na DDR-ce w Bielkowie © strus

Od Kołacza duży ruch rowerzystów do Płoni gdzie dojeżdżam po zaliczeniu ścieżki DW 119 i po przedostaniu się na drugą stronę DK 10 odbijam na Zdunowo ale jadę wydłużona droga przez Sławociesze i kieruję się do Niedźwiedzia drogą pomocnicza dla S10

"Rogacz" przy DDR-ce w Śmierdnicy © strus
Droga pomocnicza dla S10
Droga pomocnicza dla S10 © strus
Do Reptowa jadę wydłużoną drogą o Motaniec tam po raz czwarty w tym tygodniu zaliczam postój przed szlabanem kolejowym a gdy dojechałem do Cisewa spojrzałem na zegarek i postanawiam jeszcze  zaliczyć "szufladę" do Wielichówka a następnie wracam do Zieleniewa przez Miedwiecko i prosto do Stargardu przez Lipnik.
Reptowo - czwarty szlaban w tym tygodniu
Reptowo - czwarty szlaban w tym tygodniu © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,
Płonia,Sławociesze,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,