50-tka po pracy plus bonus z małżonką.

Czwartek, 19 maja 2022 · dodano: 19.05.2022 | Komentarze 2

Dziś rekordowa temperatura w tym roku gdy mogłem wyskoczyć na rower tym razem po pracy wyruszyłem do Golczewa przez osiedle Pyrzyckie i Kluczewo następnie kieruje się do Zieleniewa przez Skalin i Kunowo i tym razem zahaczam o Wierzchląd a następnie jadę przez Miedwiecko do Cisewa w którym robię "szufladę" do Wielichówka i kieruję się do Reptowa nowa drogą wzdłuż stacji PKP która jeszcze nie została oficjalnie oddana do użytku.
Droga wzdłuż stacji PKP w Reptowie
Droga wzdłuż stacji PKP w Reptowie © strus
Z Reptowa jadę do ścieżki rowerowej w Kobylance a po drodze dostaję info o Iwonki że ona chce na rower i będzie gotowa do jazdy o 15.30 więc DDR-ka wracam do Stargardu i jestem 15 minut przed czasem.Na moment wchodzę do domu aby zmienić koszulkę i ruszamy razem w dalszą drogę.

"Bratki" w Kobylance © strus
Z Iwonka jedziemy do DDR-ki na Żarowo i odbijamy na Lubowo gdzie musimy uciekać z drogi aby nie zostać staranowanym przez krowy.
Naturalna przeszkoda w Żarowie
Naturalna przeszkoda w Żarowie © strus
Z Lubowa jedziemy do Poczernina przez Rogowo a tam nawrotka i ta samą droga wracamy do Stargardu.
Świnka w Rogowie
Świnka w Rogowie © strus

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.