• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Test nowych opon

Środa, 18 maja 2022 · dodano: 18.05.2022 | Komentarze 2

Wczoraj zamiast na rower zrobiłem małe porządki w pomieszczeniu do przechowywania rowerów oraz mały serwis ich między innymi Trek dostała nowe opony CONTINENTAL Gator Hardshell które zmieniły CONTINENTAL Super Sport Plus na których jak dobrze pamiętam nie złapałem ani jednego kapcia.Dziś miałem ochotę na setkę ale zbyt długo czekałem jak termometr pokaże 15 stopni aby wyruszyć ubrany na "krótko" i od razu na starcie wiedziałem że zabraknie mi czasu bo na piętnasta byłem umówiony.
Nowe opony dla Trek-a
Nowe opony dla Trek-a © strus
Do Zieleniewa pojechałem wydłużona drogą zaczynając od ścieżki rowerowej przy Spokojnej i jazda nią do Golczewa przez Giżynek a następnie odbijam na Skalin i przez Kunowo z pominięciem Wierzchlądu docieram do ścieżki a po drodze przypadkowy pierwszy test bo gdy wjechałem pod drzewa najechałem na dużą ilość szkła i na oponie nie było żadnych śladów i oczywiście bez "kapcia". DDR-ką jadę do Morzyczyna gdzie odbijam do Jęczydołu przez osiedle Zielone i gdy dojechałem do DW 120 jadę nią do Kołbacza przez Nieznań aby tam wjechać na DDR-kę na prawobrzeże Szczecina czyli do dzielnicy Śmierdnica.
TREK Emonda ALR 4 z nowym ogumieniem
TREK Emonda ALR 4 z nowym ogumieniem © strus
Po bardzo krótkim pobycie na DW 119 odbijam w kierunku DDR-ki 20A którą jadę do ronda Ronalda Reagana gdzie odbijam w kierunku Dąbia jadąc na początku DDR-ką na której ludzie zrobili sobie dziś miejsca do oczekiwania na autobus za przystankami autobusowymi bo im chyba słońce przeszkadzało i kryli się pod drzewami.
DDR-ki 20A - odcinek szutrowy [1km]
DDR-ki 20A - odcinek szutrowy [1km] © strus
Kijewko - przejazd pod A6 [S3]
Kijewko - przejazd pod A6 [S3] © strus

Przejazd na DK 10 i już jestem w dzielnicy Dąbie gdzie tłoczno na drogach więc skorzystałem ze ścieżki rowerowej wzdłuż rzeki Płoni i kieruje się do węzła Dąbie z którego obieram kierunek na Zdunowo aby tam odbić na Niedźwiedź.
Tym razem nad A6 [S3] - węzęł Dąbie
Tym razem nad A6 [S3] - węzeł Dąbie © strus
Gdy pojawiłem się w gminie Kobylanka to nie mogło być inaczej jak przejazd przez Reptowo zaliczając nową drogę wzdłuż stacji PKP na której są już wszystkie warstwy asfaltu i skierowanie się do Cisewa a następnie drogą pożarową do Miedwiecka i po chwili jestem ponownie w Zieleniewie na DDR-ce i już prosto do Stargardu przez Lipnik.Na nowych oponach jechało się dobrze na razie zastrzeżeń nie ma a jutro po pracy test nowych butów.
Konie w Reptowie
Konie w Reptowie © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkwo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,
Kijewko,Bukowe,Majowe,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.