• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

Bliskie okolice

Niedziela, 15 maja 2022 · dodano: 15.05.2022 | Komentarze 2

Sześć dni bez roweru to przez pracę od 12-tej do 20-tej i nie było już czasu na żadną rundkę a dziś dość późno wyruszyłem na rundkę po bliskich okolicach Stargardu czyli zaliczając na początek Kluczewo a następnie przez Skalin i Kunowo docieram do ścieżki rowerowej w Zieleniewie nią przez Morzyczyn i Kobylankę do Motańca a tam droga zamknięta bo odbywał się pierwszy etap Tour-u - Kolarskie Grzybobranie im. Grzegorza Grzyba więc wrócić do Kobylanki.
Ciemny bez w Kobylance
Ciemny bez w Kobylance © strus
Wiadukt nad S10 w Motańcu
Wiadukt nad S10 w Motańcu © strus
Z Kobylanki pojechałem do Reptowa a następnie do Cisewa w którym zaliczyłem "szufladę" do Wielichówka a później skierowałem się po żarówką do Zieleniewa na DDR-kę przez Miedwiecko
i już prosto do domu bo zimny wiaterek mi dokuczał ponieważ źle się ubrałem.

Stargard,Kluczewo,Słotnica,Golczewo,Skalin,Wierzchlą,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kobylanka,