50-tka z małżonką ☀️

Niedziela, 8 maja 2022 · dodano: 08.05.2022 | Komentarze 4

Dziś nie było możliwe zaliczyć dwóch etapów bo zrobiło się późno i dopiero po dwunastej z Iwonką wyruszyliśmy żeby zaliczyć pierwszą w tym roku wspólna pięćdziesiątkę którą rozpoczęliśmy od dojazdu do DDR-ki przy Szczecińskiej i jazda nią do Zieleniewa przez Lipnik gdzie odbijamy na Miedwiecko i gdy docieramy do Cisewa zaliczamy "szufladę" do Wielichówka i robimy sobie mini przerwę w Cisewie.
Pauza w Cisewie
Pauza w Cisewie © strus
Z Cisewa jedziemy w okolice Kobylanki zaczynając od Reptowa w którym musieliśmy postać na przejeździe kolejowym i ruszamy do Niedźwiedzia gdzie robimy przerwę na "Magnum" i przez Kałęgę docieramy do ścieżki rowerowej w Motańcu.

DDR-ką jedziemy przez Kobylankę do Bielkowa a następnie kierujemy się do ścieżki rowerowej w Morzyczynie przez Jęczydół a nią jedziemy do Grzędzic i znowu trzeba przepuścić pociąg i na koniec dojazd do DDR-ki w Żarowie i powrót do domu.Dziś piękna słoneczna pogoda spowodowała że na wszystkich DDR-kach w okolicy Stargardu panował bardzo duży ruch rowerzystów zdecydowanie rekord tego roku.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,