Wielgowo☀️

Niedziela, 27 marca 2022 · dodano: 27.03.2022 | Komentarze 3

Wczorajszy słoneczny dzień spędziliśmy na spacerach po słonecznym Kołobrzegu z Iwonką i starszym synem a dziś późno bo nie taki był plan wczoraj wyruszyłem na ostatnią rundkę w tym miesiącu bo kolejne pięć dni pracuje od dwunastej i raczej nie będzie czasu.Dziś ledwo wyruszyłem spotkałem kolegę Zygmunta na ścieżce rowerowej miedzy Lipnikiem a Zieleniewem a ja odbijam na Cisewo przez Miedwiecko a następnie docieram do Niedźwiedzia przez Reptowo i wjeżdżam na super asfalcik do Zdunowa i gdy szlaban się zamknął postanowiłem zaliczyć nowy odcinek DDR-ki gdzie przejazd jest pod torami i nie trzeba na nic czekać.
Hybryda w Zdunowie
Hybryda w Zdunowie © strus
Zanim zaliczyłem takie samo kółeczko po Wielgowie jak ostatnim razem sprawdziłem dokąd  ulica Borowa dostała nowy asfalt. Tak jak sądziłem nowa nawierzchnia jest tylko do wjazdu do ostatniego budynku a liczyłem że chodź do dojazdu pożarowego 43 bo wjazdu na DW 142 już nie ma ponownie dla aut to po co naprawiać drogę [rowerem można wjechać]

Koniec nowej nawierzchni - kierunek DW142
Koniec nowej nawierzchni - kierunek DW142 © strus
Zawracam przy znaku koniec Szczecina zaglądam po drodze na DP 40 na której była super nawierzchnia i wracam dokładnie ta samą drogą co jechałem ze Stargardu a po drodze spotykam jeszcze jednego kolegę Tomasza w Reptowie który jechał w kierunku Zdunowa aby przez Kołbacz wrócić do Stargardu.Dziś gdy wyjeżdżałem było 10 stopni a gdy wróciłem 14 -cie  na wszystkich bezpiecznych drogach i DDR-ka mnóstwo rowerzystów takiej ilości w tym roku jeszcze nienawidziłem.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwecko,DP36,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Gajecki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajecki Ług,