• Sprzęt TREK Emonda ALR 4 - złamana rama

50-tka po pracy . ☀️

Czwartek, 24 marca 2022 · dodano: 24.03.2022 | Komentarze 0

Kolejna w tym tygodniu 50-tka po pracy w pełnym słońcu i błękitnym niebie chodź dziś delikatny wiaterek był dość zimny .Ruszyłem do DDR-ki wzdłuż byłej DK 10  czyli prosto do gminy Kobylanka którą jadę do końca przy stacji paliw w Motańcu gdzie zawracam i kieruję się przez Kałęgę i Niedźwiedź do Zdunowa.Brakowało trochę dystansu aby dziś zawrócić przy stacji PKP więc jadę dalej zaliczając małe kółeczko po Wielgowie i przy okazji odkryłem  wyremontowane drogi .
Ziarnopłon wiosenny wzdłuż DDR-ki w Zieleniewie
Ziarnopłon wiosenny wzdłuż DDR-ki w Zieleniewie © strus

Wielgowo - nowa nawirzchnia na ul.Borsuczej
Wielgowo - nowa nawierzchnia na ul.Borsuczej © strus
Wzdłuż szpital w Zdunowie wracam na szosę do Niedźwiedzia a następnie do Reptowa aby przez Cisewo i Miedwiecko wrócić na DDR-kę w Zieleniewie i pojechać prosto do domu

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,
Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.