Standardowa pięćdziesiątka

Niedziela, 27 lutego 2022 · dodano: 27.02.2022 | Komentarze 1

Standardowa pięćdziesiątka lecz dziś nie po pracy chodź po intensywnej ostatniej dobie którą zakończyłem snem przed pierwszą w nocy a wczoraj zaliczyłem pracę ,Szczecin i małą imprezkę. Obudziłem się o dziesiątej i początkowo myślałem że sobie rower odpuszczę ale szkoda suchego dnia ,chodź gdy wyruszyłem to termometr pokazywał dwa stopnie na plusie to o 12,30 wyruszyłem do ścieżki rowerowej przy Spokojnej a przy okazji zobaczyć czy cmentarze są już otwarte.DDR-ką przez Giżynek docieram do Golczewa i odbijam na Skalin aby dojechać do Zieleniewa przez Wierzchląd i Kunowo.
Dawny folwark założony w 1821 roku przez von der Goltza
Dawny folwark założony w 1821 roku przez von der Goltza © strus
Bridgestone - widok z Golczewa
Bridgestone - widok z Golczewa © strus
Gdy ja jechałem przez Morzyczyn do Kobylanki duża ilość bikerów wracała już po swoich rundkach do Stargardu,dawno takiej ilości rowerzystów nie widziałem a były już dni z lepszymi warunkami do jazdy a gdy dojechałem do Reptowa przez Motaniec i Niedźwiedź spojrzałem na termometr i pokazywał poniżej dwóch stopni.

W Reptowie - kierunek na Cisewo
W Reptowie - kierunek na Cisewo © strus
Na koniec pozostał przejazd przez Cisewo gdzie po wyjeździe z lasu przywitało mnie słoneczko i niebieskie niebo,dojeżdżam DP 39 do Miedwiecko następnie po chwili docieram do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą jadę  prosto do Stargardu

Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,