Goleniów Trek

Piątek, 25 lutego 2022 · dodano: 25.02.2022 | Komentarze 2

Wolny dzień od pracy postanowiłem wykorzystać aby zareklamować tylną lampkę Bontrager Flare RT która nie chciała się ładować mimo że kupiłem ja w grudniu a z przodem wszystko w porządku.Postanowiłem pojechać najkrótszą trasą bo miałem mało czasu czyli zaczynam od ścieżki rowerowej do Żarowa a następnie przez Smogolice do Sowna gdzie po drodze na odcinku leśnym było bardzo dużo powalonych drzew.Za Sownem rzeka Ina opanowała całe łąki które są terenami zalewowymi ale dawno takiej sytuacji nie widziałem,docieram do DW142 i po chwili odbijam na DW 141 i jadę do Przemocza gdzie już zaczynają kwitnąc magnolie.
DDR-ka do Żarowa
DDR-ka do Żarowa © strus
Rzeka Ina za Sownem
Rzeka Ina za Sownem © strus
Pąki magnoli w Przemoczu
Pąki magnolii w Przemoczu © strus
Opuszczając Przemocze czekał mnie najgorszy fragment trasy do Tarnówka przez Tarnowiec a po tegorocznej zimie jest jeszcze więcej dziur i jeszcze ten dokuczliwy północny zimny wiatr a na dodatek jakiś dziś wzmożony ruch aut na tej trasie,chyba nigdy tak nie miałem.gdy docieram do Podańska wjeżdżam na DDR-kę która docieram do samego prawie sklepu w Goleniowie.

Cel dzisiejszej rundki
Cel dzisiejszej rundki © strus
Miłym zaskoczeniem było że nie musiałem czekać na reklamacje lampki tylko po wypisaniu karty otrzymałem od ręki nową nieśmiganą czerwona lamkę.Obejrzałem sobie jeszcze kilka rowerów z myślą o zakupie dla małżonki i miły pan mi zapisał numer uchwytu aby lampka była zamocowana pod licznikiem.Do głównej drogi wróciłem ścieżką rowerowa przez Helenów a następnie tą sama droga wracam do Stargardu.

Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Podańsko,Tarnówko,Tarnowiec,Przemocze,