Zdunowo przez Sowno

Sobota, 8 stycznia 2022 · dodano: 08.01.2022 | Komentarze 1

Wczorajsza prognoza z całonocnym opadem śniegu nie spełniła się i po załatwieniu obowiązków rodzinnych ruszyłem DDR-ką do Żarowa a następnie obrałem wydłużoną drogę do Sowna przez Lubowo i Poczernin a po drodze widziałem wzdłuż rzeki Iny wielu wędkarzy liczących na troć między innymi dwóch kolegów.Do Sowna żadnych śladów śniegu dopiero gdy wjechałem na dojazd pożarowy 32 najpierw błoto pośniegowe przez które miałem ochotę zawrócić ale w oddali widać było już białą drogę i powoli dojechałem do śniegu i nawierzchnia zmieniła się na śnieżną postanowiłem jechać do Wielgowa zaliczając jeszcze jedną "pożarówkę" numer 40.
Wjazd na dojazd pożarowy 32
Wjazd na dojazd pożarowy 32 © strus
DP 32 zaśnieżona delikatnie
DP 32 zaśnieżona delikatnie © strus
Dojazd pożarowy 40 za brukiem
Dojazd pożarowy 40 za brukiem © strus
Wielgowo przywitało mnie zalaną wodą ulicą Wiślaną a ja kieruje się do szutrowej drogi za Zdunowem aby nią dotrzeć do Niedźwiedzia.

Styczniowy grzybek
Z Niedźwiedzia przez Reptowo docieram do Cisewa i na koniec przez DP36 i Miedwiecko jadę do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą przez Lipnik wracam do Stargardu.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP32,DP40,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,