Nowy sezon czas rozpocząć.

Czwartek, 6 stycznia 2022 · dodano: 06.01.2022 | Komentarze 2

W grudniu 2020 roku zaliczone ponad tysiąc kilometrów a w 2021 ledwie 160 km a to wina aury w mojej okolicy gdzie zasypało drogi i nikt z tym porządków nie zrobił i jazda była by bardzo ekstremalna.Postanowiłem sobie że tej zimy nie będę jeździł rundek w stresie i czekał kiedy będę leżał co w moim przypadku z chorym okiem jest zabronione.Zaraz po świętach wyruszyłem nad morze gdzie codziennie z małżonka zaliczałem od 15 km do 26 km co było naszym rekordem zimowym.Spacerowaliśmy po terenach Niemieckich gdzie nas wyproszono z restauracji mimo że jesteśmy trzy razy zaszczepieni i dowiedzieliśmy się że musimy zrobić test , ale większość kilometrów to w Świnoujściu oraz zaliczyliśmy także Międzyzdroje.
Stawa Młyny nocą – Świnoujście (niem. Mühlenbake)
Stawa Młyny nocą – Świnoujście (niem. Mühlenbake) © strus

Rekordowa wędrówka zimową porą.
Dziś późny debiut w 2022 roku przy  wietrze do 45 km/h ale mroźnym że chwilami jechało się pod niego ciężko że nie mogłem przekroczyć 20km/h a rozpocząłem jazdę od dojazdu do
DDR-ki na osiedlu Pyrzyckim a nią na osiedle Lotnisko a tam skierowałem się do strefy przemysłowej a od ronda na Metalowej do Zieleniewa najgorszy odcinek pod wiatr na odkrytym terenie.
DDR-ka do osiedla Lotnisko.
DDR-ka do osiedla Lotnisko. © strus
Po zaliczeniu strefy przemysłowej docieram do Golczewa i kieruję się przez Skalin i Kunowo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie z której wjeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie
gdzie panuje wielki tłok ale spacerujących , przeciskam się do samego końca promenady i wracam na DDR-kę.
Niezebrane buraki w okolicy Skalina
Niezebrane buraki w okolicy Skalina © strus
Molo w Zieleniewie
Molo w Zieleniewie © strus
Ścieżka rowerową wracam do stacji paliw i odbijam w głąb wioski i jadę przez Zieleniewo i Miedwiecko do Cisewa zaliczając pożarów-kę 36 na której spotykam pierwszych bikerów w tym roku.

Przy lapidarium zawracam i kieruję się do ściężki rowerowej w Zieleniewie i przez Lipnik wracam do Stargardu.Runda zaliczona w spokojnym tempie i w miarę po bezpiecznych drogach w sumie może było 8 kilometrów po śniegu .

Stargard,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Dp36,Miediwecko,