Bliskie okolice

Sobota, 24 lipca 2021 · dodano: 24.07.2021 | Komentarze 2

Intensywny poranek a późnej wolny czas do 13,30 więc ruszyłem do ścieżki rowerowej na osiedlu Pyrzyckim którą jadę do Kluczewa na osiedle Lotnisko z którego pojechałem nowym odcinkiem ulicy Metalowej do Golczewa a po drodze spotkałem kolegę którego nie widziałem ze dwa lata który był na swojej rundzie i pogadaliśmy sobie dobre pół godziny.
DDR-ka pod S10 w Kluczewie
DDR-ka pod S10 w Kluczewie © strus
Z Golczewa pojechałem standardową wydłużona drogą do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Skalin i Kunowo a następnie przez Morzyczyn do Kobylanki gdzie nie udało mi się kupić picia na dalszą drogę bo w jednym nie było a w drugim zbyt duża kolejka więc postanowiłem to zrobić w Niedźwiedziu do którego pojechałem przez  Motaniec i Kałęgę.
Zakup w Niedźwiedziu
Zakup w Niedźwiedziu © strus
Zjadłem smacznego loda i na dalsze kilometry kupiłem nieulubione Oshee i pojechałem przez Reptowo do Cisewa a tam "szufladka" do Wielichówka i powrót przez Miedwiecko na DDR-kę w Zieleniewie gdzie sprawdziłem godzinę i wróciłem do Stargardu przez Grzędzice i Żarowo i spóźniłem się dwie minuty :(

Stargard,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.