Gardno plus Zdunowo

Czwartek, 22 lipca 2021 · dodano: 22.07.2021 | Komentarze 2

Pierwszy dzień mojego urlopu był zaskoczeniem dla małżonki bo wziąłem dwa dni wcześniej aby wykorzystać na rowerze ale długo z nich się nie cieszyłem bo gdy wracałem do domu zadzwoniła że też ma juro wolne i tylko ciekawe jak je zagospodaruje? Plan miałem na jutro a dziś po prostu wykręcić setkę zaczynając od  DDR-ki do Bielkowa przez Kobylankę a następnie DW 120 do Kołbacza i znowu 3 km ścieżki rowerowej do Starego Czarnowa a tam wjazd na DW19 w kierunku Pyrzyc i odbicie z niej na Chabowo.
Krzyżówka w Starym Czarnowie
Krzyżówka w Starym Czarnowie © strus

Z Chabowa kieruje się do drogi wojewódzkiej 120 w Gardnie a po drodze zaliczam trzy wioski i jakoś nie było co specjalnie  fotografować więc coś popstrykałem aby było co wstawić na bloga a gdy już wracałem do Starego Czarnowa zrobiłem mini przerwę w Żelisławcu na zakupy i posiłek i gdy wróciłem na drogę którą dziś jechałem  czyli DDR-ka w Starym Czarnowie na całym odcinku do Śmierdnicy była pusta dopiero na DW 119 do Płoni mijałem się z dwoma bikerami a cały odcinek od Jezierzyc droga ma już nową nawierzchnię chodź brak jeszcze warstwy ściernej no i przeszkadzają studzienki na których stoją słupki a po kilku kilometrach gdy przejechałem pod DK 10 dotarłem do Zdunowa.
Za Parsowem
Za Parsowem © strus
Nad S3 w Gardnie a w oddali Zalando
Nad S3 w Gardnie a w oddali Zalando © strus
Ponownie na DDR-ce w Starym Czarnowie
Ponownie na DDR-ce w Starym Czarnowie © strus
Do Niedźwiedzia już nie tak nową drogą która zaczęła być dość popularna i ruchliwa a następnie wydłużoną drogą do Zieleniewa przez Reptowo i Cisewo i gdy dojechałem do Lipnika muszę wróć do Stargardu przez Grzędzice i Żarowo aby zaliczyć setkę.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Będgoszcz,Chabowo,Babin,Parsów,Drzenin,Gardno,
Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,