Tarnówko

Czwartek, 25 marca 2021 · dodano: 25.03.2021 | Komentarze 2

Po załatwieniu sprawy na mieście wydłużoną droga do Sowna przez Poczernin aby zobaczyć czy w końcu czy gniazdo w Rogowie ma lokatorów. Jednak nadal było puste jak wszystkie inne mijane po drodze na całej rundzie a następnie obrałem kierunek na Goleniów zaczynając od Przemocza i Tarnowca.
Magnolie w Przemoczu
Magnolie w Przemoczu © strus
Magnolie do poprzedniej wiosny rozkwitają słabo bo w 2020 roku 17 marca było tak [MAGNOLIE 2020] a gdy za Tarnowcem odbiłem na Tarnówko i dojechałem do ruin kościoła okazało się że mam mało powietrza w tylnym kole,dopompowałem ale okazało się że jest jakaś mała dziurka po po kilometrze zmieniłem dętkę i bez zapasu zrezygnowałem z jazdy do Goleniowa.
TARNÓWKO (niem.Lüttenhagen) Pozostałością po kościele z XV w.
TARNÓWKO (niem.Lüttenhagen) Pozostałością po kościele z XV w. © strus
Nie chciałem ryzykować jazdy bez zapasu i postanowiłem wracać "terenową" drogą zaczynając od Stawna ,jadę w kierunku Strumian aby wrócić do Sowna ale miło nie było gdy dojechałem do wieży widokowej gdzie po sprawdzeniu tylnego koła dopompowałem je.

Żurawie w Stawnie
Żurawie w Stawnie © strus
Wieża Widokowa - Dolina Iny
Wieża Widokowa - Dolina Iny © strus
Droga ze Stawna do Sowna to tragiczna nawierzchnia a po zimie jeszcze w gorszym stanie niż jesienią ale dziś za to do momentu powrotu do Sowna wyprzedzało mnie tylko jedno auto i mijały dwa czyli droga całą szerokością dla mnie więc omijałem wszystkie dziury i wybierałem lepsze odcinki drogi po całej szerokości. Dobrze że nie kontynuowałem jazdy do Goleniowa bo za Sownem zaczęły się kłopoty znowu z tylnym kołem.Kolejnego zapasu nie miałem więc dopompowałem i dalej w drogę a przed Lubowem znowu pompowanie.Żeby nie ostatnie 7 km do domu to bym dzwonił po syna aby mnie zabrał a tak myślałem że już dojadę do domu ale dojechałem do DDR-ki w Żarowie i po nie całym kilometrze na niej pompuje po raz piąty,szósty i siódmy na końcu ścieżki czyli 1,8km przed domem i dojechałem na 30% powietrza :(
Szóste pompowanie
Szóste pompowanie © strus
Na mecie
Na mecie © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Stawno,Bącznik,Łęcko,Strumiany,Sowno,Poczernin,