Poniedziałek, 22 marca 2021 · dodano: 22.03.2021 | Komentarze 2

Wracając z pracy cieszyłem się że jest ciepło więc ubrałem się w stosunku do wczorajszego dnia zdecydowanie lżej i to był błąd bo ledwo dotarłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i poczułem zimny wiatr chodź nie tak mocny jak wczoraj.Dojechałem do Zieleniewa i odbiłem na Cisewo przez Miedwiecko i dojazd pożarowy 36 aby tam zaliczyć "szufladę" do Wielichówka i pojechać do Reptowa
Budowa stacji PKP w Miedwiecku
Budowa stacji PKP w Miedwiecku © strus
Przebiśniegi w Cisewie
Przebiśniegi w Cisewie © strus

Po gminie Kobylanka mała rundka czyli dojazd do Niedźwiedzia a następnie powrót do Reptowa przez Kałęgę i Motaniec i skierowałem się do ścieżki rowerowej w Kobylance aby nią dojechać do Lipnika gdzie odbiłem w kierunku Żarowa przez Grzędzice a na koniec DDR-ka do Stargardu

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,
Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A ; 50-tka po pracy.