Zdunowo przez Kołbacz

Czwartek, 17 grudnia 2020 · dodano: 17.12.2020 | Komentarze 3

Dziś miałem trochę więcej wolnego czasu chodź gdy wróciłem do domu okazało się że mogłem zostać jeszcze i pokręcić kilka kilometrów więcej które jak wczoraj rozpocząłem od ścieżki rowerowej przy starej "10" którą dojechałem bo Bielkowa gdzie wjeżdżam na DW120 do Kołbacza a wcześniej po drodze  zaliczam promenadę nad jeziorem Miedwie ale tym razem widziałem przez pierwsze 22 kilometry słońce i powiewało bardziej niż wczoraj .
Pomost w Morzyczynie
Pomost w Morzyczynie © strus
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dwór wybudowany w latach 40. XIX wieku w stylu klasycystycznym © strus
W Kołbaczu wjeżdżam na ścieżkę rowerową i jadę do prawobrzeżnych dzielnic Szczecina zaczynając od Śmierdnicy a kończąc na Zdunowie a po drodze była Płonia również rzeka o tej samej nazwie co jest w niej bardzo mało wody a przepływa pod krajową dziesiątką.
DDR-ka do Śmierdnicy
DDR-ka do Śmierdnicy © strus
Rzeka Płonia pod DK 10
Rzeka Płonia pod DK 10 © strus

Na koniec pozostał standardowy wydłużony powrót na ściekę rowerową w Zieleniewie przez Cisewo i Miedwiecko zaczynając od nowej drogi ze Zdunowa do Niedźwiedzia i tak pokonane kolejne kilometry rekordowe w tym roku.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,