Środa, 16 grudnia 2020 · dodano: 16.12.2020 | Komentarze 2

Wczorajszą pięćdziesiątkę po pracy zamieniłem na 1,5 h odpoczynku pod kocykiem bo dopadło mnie zmęczenie ostatnimi dniami a dziś rześki ruszyłem po pracy na rundkę aby zaliczyć pięćdziesiątkę ruszając do DDR-ki przy szczecińskiej i przez Lipnik i Zieleniewo dojechałem do Cisewa aby tam zaliczyć przejazd szufladowy do końca asfaltu w Wielichówku.
Wielichówko -koniec asfaltu
Wielichówko - koniec asfaltu © strus
Gdy asfalt się skończył zawróciłem i przez Reptowo dotarłem do drogi na Zdunowo gdzie spojrzałem na licznik i postanowiłem zawrócić i po ponownym zaliczeniu Niedźwiedzia ruszyłem w stronę ścieżki rowerowej w Motańcu gdzie skrywał się radiowóz obserwujący skrzyżowanie ze zmienionym pierwszeństwem przejazdu.
Lapidarium w Motańcu
Lapidarium w Motańcu © strus
Ścieżką rowerową jadę do Grzędzic gdzie skierowałem się do ostatniej tego dnia DDR-ki w Żarowie i wróciłem do domu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP 36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,