Zdunowo przez Kołbacz

Sobota, 21 listopada 2020 · dodano: 21.11.2020 | Komentarze 4

Małżonka w pracy to miałem rano trochę obowiązków ale chwile przed dwunastą wyruszyłem tą sama drogą do Bielkowa co wczoraj tylko że warunki atmosferyczne zdecydowanie gorsze bo termometr pokazywał ledwo cztery stopnie i bardzo zimny wiatr więc ubrać się trzeba było delikatnie inaczej ,zadebiutowała nowa kominiarka firmy Brubeck z dodatkiem wełny  merino i cieplejsze skarpety.W Bielkowie jednak nie spisali się panowie wczoraj bo  brakuje ostatnie warstwy na krótkim odcinku nowej DDR-ki ale pewnie oszczędzają pracę.
Nowy odcinek DDR-ki w Bielkowie
Nowy odcinek DDR-ki w Bielkowie © strus
I tak przez 22 kilometry walczyłem z mroźnym wiatrem do ścieżki rowerowej na którą wjechałem w Kołbaczu ruszyłem nią do Śmierdnicy gdzie wielokrotnie przejeżdżałem koło domu  w którym znajduje się kiedyś Szczeciński Klub Kwadransowych Grubasów  a co odkryłem dopiero dziś ,klub kiedyś był sławny w TV. Po skończeniu DDR-ki wjechałem na DW 119 która doprowadziła mnie do krajowej dziesiątki z której odbiłem w kierunku nowej drogi w Zdunowie.

Klub Kwadransowych Grubasów w Szczecinie
Klub Kwadransowych Grubasów w Szczecinie © strus
Na koniec pozostał powrót do domu ze Zdunowa standardową drogą bez odbijania na Żarowo przez Grzędzice jadąc najpierw do Niedźwiedzia a później przez Reptowo i Cisewo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą melduję się w Stargardzie.
Kładka nad S 10 - węzeł Zachód
Kładka nad S 10 - węzeł Zachód © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Zdunowo przez Kołbacz

| 17:23 niedziela, 22 listopada 2020 | linkuj Tak, pamiętam - chyba w 90-tych latach był taki klub, nawet w telewizji mieli cykliczny program. Propagowali zdrowy tryb życia i odchudzanie poprzez aktywność fizyczną i zdrową dietę.
| 17:21 niedziela, 22 listopada 2020 | linkuj Chyba się zapiszę do tego klubu :)
| 15:40 niedziela, 22 listopada 2020 | linkuj fajna nazwa klubu..
| 09:20 niedziela, 22 listopada 2020 | linkuj Faktycznie to był chłodny dzień ale jak widać taka pogoda wcale Ciebie nie odstraszyła, by pojechać nieco ponad normę, bo za normę uważam u Ciebie 50 km. Kominiarka firmy Brubeck - a jak wygląda ?