Piątek, 20 listopada 2020 · dodano: 20.11.2020 | Komentarze 2

Nie mogłem sobie odmówić dzisiejszej pięćdziesiątki po pracy bo mimo że dziś było chłodno i wiecznie ale za to od rana słoneczko świeciło i nie chowało się za chmury więc jak wczoraj tą samą drogą dotarłem do Morzyczyna gdzie tym razem odbiłem na południowe ziemie gminy Kobylanka  a mianowicie jadę wydłużoną drogą do Kobylanki przez Jęczydół i Bielkowo w którym dziś chyba zakończy się kładzenie ostatnie warstwy asfaltu na nowym odcinku ścieżki rowerowej.
Wyjaz z Jęczydołu
Wyjazd z Jęczydołu © strus
Nowa DDR-ka w Bielkowie
Nowa DDR-ka w Bielkowie © strus

Wjazd do Kobylanki od strony Bielkowa
Wjazd do Kobylanki od strony Bielkowa © strus
Z Kobylanki jadę standardową drogą do Niedźwiedzia gdzie przed wiaduktem nad DK 10 zderzyły się dwa auta a to przez jazdę na pamięć nie patrząc że zostało zmienione oznakowanie o pierwszeństwie postanawiam kierować się po 25 km w drogę powrotną również jak to ostatnio bywa i nie tylko po pracy jadę przez Reptowo i Cisewo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a nią do Grzędzic a to dlatego aby po zaliczeniu ścieżki rowerowej łączącej Żarowo ze Stargardem na liczniku pojawiła się pięćdziesiątka i dodam że Speeder dostał kolejną przednią lampkę firmy
ProX ty razem model  Spika 1100Lm  5000mAh która zastąpiła uchwyt po zgubionej ProX Subra.
Staw w Grzędzicach
Staw w Grzędzicach © strus

Lampka przód ProX Spika 1100Lm 5000mAh USB

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,OŚ.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,