Węzeł Dąbie

Piątek, 17 lipca 2020 · dodano: 17.07.2020 | Komentarze 3

Dwa dni stracone przez mocne opady deszczu przez co nie udało mi się wyskoczyć po pracy na rundkę a dziś po załatwieniu spraw z nadchodzącym urlopem i bieżących domowych przed jedenastą wyruszyłem z zapowiadanym deszczem w prognozie pogody  między 13-14 godziną więc czasu było sporo aby zaliczyć przynajmniej pięćdziesiątkę i dla tego ruszyłem  na Żarowo a następnie przez Grzędzice do drugiej ścieżki rowerowej którą dojechałem do Kobylanki na mini zakupy.
DDR-ka przed Żarowem
DDR-ka przed Żarowem © strus
W drugim sklepie udało mi się zakupić odpowiednie napoje [Oshee] i ruszyłem do Zdunowa przez Kałegę i Niedźwiedź a tam postanowiłem wydłużyć wypad do węzła Dąbie czyli do S3 gdzie po drodze na Tczewskiej minąłem się z Jurkiem [prim8] a gdy dotarłem do wiaduktu ujrzałem ciemne chmury które nie zachęcały do oddalania się od domu wiec w tym miejscu zawróciłem i tą sama drogą wróciłem do Niedźwiedzia.
Droga do Zdunowa
Droga do Zdunowa © strus

Podjazd na węzeł Dąbie
Podjazd na węzeł Dąbie © strus
Ciemne chmury nad Kijewem
Ciemne chmury nad Kijewem © strus
Z Niedźwiedzia jak to ostatnimi razami bywa do Zieleniewa jadę wydłużoną drogą zaczynając od Reptowa i Cisewa a następnie dodatkowo zaliczam szufladowy wjazd do Wielichówka i gdy już byłem na DDR-ce w Zieleniewie sprawdziłem radar z opadami i okazało się że wszystko jakość się rozeszło i mogę powrotna drogę jeszcze wydłużyć.
Budowa nowej drogi z Reptowa do Cisewa
Budowa nowej drogi z Reptowa do Cisewa © strus
Łąki w Wielichówku
Łąki w Wielichówku © strus
Drogę wydłużyłem jadąc do Kluczewa przez dziurawe Kunowo i Skalin a następnie robię mini rundkę po mieście.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Węzeł Dąbie,Zdunowo,Wielgowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,
Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DK36,Miedwiecko,Zieleniewo,Kunowo,Skalin,Golczewo,Kluczewo,Stargard.