Słoneczne na prawobrzeżu.

Niedziela, 12 lipca 2020 · dodano: 12.07.2020 | Komentarze 4

Po kolejnych dniach pracy w kiepskich godzinach w końcu wolna niedziela chodź nie do końca aby zaliczyć rundkę chodź prognozy pogody przewidywały opady koło czternastej ruszyłem w drogę do ścieżki rowerowej w Kołbaczu do której pojechałem wydłużona drogą zaliczając DDR-kę do Żarowa i załatwienie sprawy w Jęczydole i gdy już dotarłem do Kołbacza ruszyłem do Śmierdnicy a po drodze mijałem dużą ilość rowerzystów
DDR-ka do Śmierdnicy
DDR-ka do Śmierdnicy © strus

Po krótkim pobycie na DW 119 odbijam na Trzcinową aby tam wjechać na nową ścieżkę rowerową do Dąbskiej i tu kilka osób mnie zdenerwowało bo droga rowerowa nie służy do spacerów z wózkami lub z psami oraz jazda z małymi dziećmi  bez kontroli nad nimi - pierwszy raz tak trafiłem na tym odcinku.Tym razem nie pojechałem w kierunku Kijewa tylko DDR-ka do ronda Reagana gdzie obrałem kierunek na Dąbie.
DDR-ka na Trzcinowej
DDR-ka na Trzcinowej © strus

Na przejeździe kolejowym w Dąbiu musiałem przepuścić dwa pociągi ale tym razem zatrzymałem się przy kanale o dziwnej nazwie a następnie udałem się przez Goleniowską w kierunku węzła Dąbie aby skierować się do Zdunowa przez Wielgowo po super nowej nawierzchni i wjechać na drogę do Niedźwiedzia.
Szczecin Dąbie - ul.Pomorska
Szczecin Dąbie - ul.Pomorska © strus
Kanał Ulgi - ciekawe jakiej ulgi?
Kanał Ulgi - ciekawe jakiej ulgi? © strus
Węzeł Dąbie
Węzeł Dąbie © strus

"Smerf" w Zdunowie © strus
Gdy przejechałem leśny odcinek po nowej drodze do Niedźwiedzia zauważyłem że zbierają się ciemne chmury a miałem ochotę na setkę i jeszcze sporo mi brakuje lekko wydłużyłem sobie drogę do ścieżki rowerowej w Zieleniewie o Cisewo a gdy byłem w Lipniku postanowiłem nie moknąć i wracać do domu chodź 3 km przed meta załapałem się na drobny deszczyk.
Ciemne chmury w Reptowie
Ciemne chmury w Reptowie © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,
Kijewko,Bukowe,Słoneczne,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DK36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard