Po montażu...

Środa, 8 lipca 2020 · dodano: 08.07.2020 | Komentarze 4

Cztery dni pracy w niestandardowych godzinach uniemożliwiły mi jakikolwiek wypad a dziś po montażu drzwi zewnętrznych i ogarnięciu bałaganu przed czternastą wyruszyłem na prawobrzeże Szczecina zaczynając od DDR-ki na Żarowo a następnie gdy opuściłem Grzędzice i wjechałem na kolejną ścieżkę rowerową pojechałem nią do Bielkowa przez Kobylankę aby wjechać na DW 120 która doprowadziła mnie do DDR-ki dzięki której dotarłem do dzielnicy Szczecina - Śmierdnica a po drodze nie spotkałem żadnego rowerzysty chyba wystraszyli się ciemnych chmur , ja też może bym nie zaryzykował ale głód jazdy czyli cykloza wygrała.
Kładka nad S10 okolice Lipnika
Kładka nad S10 okolice Lipnika © strus
DDR-ka do Śmierdnicy
DDR-ka do Śmierdnicy © strus
Kolejny etap rundki to przejazd DW 119 po zaliczeniu całej DDR-ki do DK 10 i skierowanie się do nowej drogi w Zdunowie co dziś łatwo poszło a chodzi mi o zjechanie z krajowej drogi w kierunku Zdunowa mimo godziny piętnastej i obieram kierunek Niedźwiedź.
Ja na nowej drodze
Ja na nowej drodze © strus
Wjazd do Niedźwiedzia i nowe barierki
Wjazd do Niedźwiedzia i nowe barierki © strus
W Niedźwiedziu sprawdzam godzinę bo muszę wrócić do 16.30 zanim syn wróci z pracy a  nie ma nowego klucza do drzwi i okazuje się że jest dobra czas więc jadę do ścieżki rowerowej w Zieleniewie wydłużoną drogą przez Cisewo i jeszcze po drodze zaliczam szufladę do Wielichówka i melduje się w Lipniku i kolejny raz sprawdzam godzinę.

Łąki w Wielichówku i ciemne chmury
Łąki w Wielichówku i ciemne chmury © strus
Tak mi się dziś dobrze jechało że z Lipnika wracam tą sama droga do domu co wcześniej przyjechałem więc odbijam na Grzędzice,chwile czekam przed zaporami kolejowymi i ruszam do ścieżki rowerowej w Żarowie a później już tylko do domu z nadziejami na inna pogodę na jutrzejsze popołudnie bo na razie prognozują deszcz.
ET42-036
ET42-036 © strus

Stargard,Żarowo,Grzedzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,
Cisewo,DK36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Po montażu...

damian
| 18:55 piątek, 17 lipca 2020 | linkuj Dawno to było, ale chciałem nadmienić że się wtedy minęliśmy kawałek przed Płonią ;-)
| 08:52 piątek, 10 lipca 2020 | linkuj :) :)
| 17:12 środa, 8 lipca 2020 | linkuj Już nie będę rozpisywał się na temat Twoich foto-reportaży z wycieczek ale mam niezmiennie odczucie, że Twoja cykloza jest cyklozą do kwadratu. Obowiązki domowe, praca - nic nie jest w stanie powstrzymać od wielokilometrowej jazdy. Znajdujesz nawet czas na komentowanie wycieczek innych bikerów.Moje uznanie .
| 16:32 środa, 8 lipca 2020 | linkuj Przede wszystkim gratuluję 6 tysięcy. Super wynik, a mamy pół roku. U mnie niestety pogoda podobna, z tym że zaliczyłem pare kropel.