50-tka po pracy z plusem.

Piątek, 22 maja 2020 · dodano: 22.05.2020 | Komentarze 6

Przed deszczowymi dniami i całym tygodniem drugiej zmiany trzeba było wykorzystać dobrą pogodę i po pracy wyruszyć aby zaliczyć pięćdziesiątkę jadąc przez Żarowo  do ścieżki rowerowej w Grzędzicach a nią do Bielkowa jadę przez Kobylankę gdzie stało trzykołowe auto ale nie podjeżdżałem więc nie wiem jakiej marki to auto.

W Bielkowie muszę zjechać na DW 120 bo DDR-ka się skończyła i przez Nieznań docieram do Kołbacza w którym wjeżdżam na nową ścieżkę rowerowa i jadę nią do Starego Czarnowa gdzie zawracam i tą sama drogą wracam do Bielkowa.

Tamaryszek drobnokwiatowy w Starym Czarnowie

W Bielkowie odbijam na Jeczydół a następnie wydłużoną drogą przez Oś.Zielone wracam na główną ścieżkę rowerowa z gminy Kobylanka do Stargardu aby wrócić do domu.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Jeczydół,Oś,Zielone,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard.
M A P K A: 50-tka po pracy z plusem

| 09:08 niedziela, 24 maja 2020 | linkuj Fajny pojazd..
| 14:45 sobota, 23 maja 2020 | linkuj A ja dziękuję Tobie za dostęp do młodych bocianów z Przygodzic oraz za nazwę krzewu tamaryszek - bardzo mi się podoba ale nazwy nie znałem.
| 14:10 sobota, 23 maja 2020 | linkuj "Bolid" naprawdę świetny (pogodę wykorzystałeś, bo dzisiaj pada).
| 21:34 piątek, 22 maja 2020 | linkuj Niezły bolid na tym pierwszym zdjęciu, ale i kwiatki ładne. Szkoda, że pogoda ma się zepsuć na weekend.
luk69
| 17:52 piątek, 22 maja 2020 | linkuj Darek mijaliśmy się w KOŁBACZU koło mostku?! Wracałem z żoną.
Pozdrawiam
| 16:32 piątek, 22 maja 2020 | linkuj Świetnie wykorzystana dobra pogoda. Super jest to auto.