50-tka po pracy z plusem.

Czwartek, 21 maja 2020 · dodano: 21.05.2020 | Komentarze 4

Pogoda dopisała aby po pracy wyskoczyć na rower żeby zaliczyć pięćdziesiątkę z delikatnym plusem,tym razem odpuściłem DDR-kę na Żarowo tylko od razu ruszyłem do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej i pojechałem nią do gminy Kobylanka a następnie po zaliczeniu Motańca i Niedźwiedzia ruszyłem do Zdunowa nową drogą i zrobiłem kółeczko po Wielgowie gdzie ulica Bałtycka została otwarta po remoncie dla wszystkich.Gdy wróciłem do przejazdu kolejowego musiałem odstać aby ustąpić pierwszeństwo "smerfowym" pociągom.

Przebudowa stacji Szczecin Zdunowo

Wracam ta samą drogą do Niedźwiedzia gdzie robię drobne zakupy następnie przez Reptowo jadę do Cisewa aby przebudowanym dojazdem pożarowym 36 zawitać w Miedwiecku i na koniec wrócić w Zieleniewie na ścieżkę rowerową i pojechać do domu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega ,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,
DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy z plusem
Kategoria PO PRACY, REKREACJA

| 06:59 piątek, 22 maja 2020 | linkuj Parę lat temu zapuściłem się rowerem ze Zdunowa do Niedźwiedzia bardzo piaszczystą drogą (nie wiedząc, że jest alternatywna droga jadąc przy płocie szpitalnym), a teraz jak widzę wybudowali taką autostradę.
| 19:08 czwartek, 21 maja 2020 | linkuj Darek, z Twoją kondycją naprawdę mógłbyś pomyśleć o wystartowaniu w TdP dla amatorów.
| 16:51 czwartek, 21 maja 2020 | linkuj Już myślałem, że wpadłeś do Szczecina :)
| 16:38 czwartek, 21 maja 2020 | linkuj Kolejne oklaski za szybką wycieczkę na klasycznym dystansie.