W końcu ubrany "na krótko"

Czwartek, 23 kwietnia 2020 · dodano: 23.04.2020 | Komentarze 6

W końcu się doczekałem i mogłem ubrać się w krótkie gatki i koszulkę wiedząc że nie będzie mi zimno bo słoneczko świeciło i nie było zimnego wiatru a  minusami zakryta twarz i że za późno wyjechałem w kierunku strefy przemysłowej w Kluczewie  przez Witkowo Drugie a dalej od cukrowni w Kluczewie DDR-kami aż do Golczewa gdzie odbijam na Skalin a następnie przez Wierzchląd i Kunowo wjeżdżam na ścieżkę rowerowa w Zieleniewie.

Droga do Skalina
DDR-kami jadę do Bielkowa przez Morzyczyn i Kobylankę a następnie DW 120 docieram przez Nieznań do Kołbacza w którym wjeżdżam na ścieżkę rowerowa prowadzącą do pierwszych dzielnic Szczecina od strony wschodniej.
DDR-ka do Szczecina
DDR-ka do Szczecina © strus

Wjeżdżam do Śmierdnicy a następnie w Płoni przejeżdżam pod DK 10 i kieruje się do Zdunowa na nowa drogę do Niedźwiedzia a zapomniałem że chciałem jechać DK 10 aby zobaczyć przebudowę drogi o tej strony więc po chwili zawróciłem z powrotem do Płoni i dziesiątka pojechałem do Motańca i okazało się że przy starym zjeździe bez zmian.
Pod DK 10,niski stan rzeki Płonia
Pod DK 10,niski stan rzeki Płonia © strus
Po kontroli czasu postanowiłem wrócić do domu lekko wydłużoną drogą więc w Motańcu skierowałem się bezpośrednio do Reptowa a dalej do Miedwiecka  przez Cisewo i dojazdem pożarowym 36 aby wrócić na DDR-kę w Zieleniewie  i pojechać prosto Stargardu.
Droga do Reptowa z Motańca
Droga do Reptowa z Motańca © strus

Zamaskowany opaską na głowę
Zamaskowany opaską na głowę © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,
Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Płonia,Motaniec,Reptowo,Cisewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : W końcu ubrany "na krótko"

| 21:06 piątek, 24 kwietnia 2020 | linkuj Plus tej "szmaty" na nosie i buzi jest taki, że przynajmniej nie łapie się much i innego robactwa ;)

Poraża jak mało tej wody. Oby w końcu spadł deszcz.
| 18:11 piątek, 24 kwietnia 2020 | linkuj Ale mało wody w Płoni.
| 17:50 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Myślę, że mając na uwadze tak długi dystans, to słoneczko musiało Ciebie nieco liznąć.
| 17:17 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Dzisiaj pogoda było niemal wymarzona po południu na rower. Przed 7:00 kiedy jechałem do pracy było jednak zimno, bo 5*C.
| 16:12 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj No nieźle.
| 14:56 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Nie chce Ci się Darek pojeżdzić typowo po lesie na góralu ? Do Bukowej aż tak daleko nie masz..
Na szosie to tłuczesz się głównie asfaltami, no i ta maseczka jeszcze.