Kluczewo i Kobylanka

Niedziela, 19 kwietnia 2020 · dodano: 19.04.2020 | Komentarze 5

W końcu to ostatni dzień zakazu wjazdu do lasu chodź wolałbym jazdę bez zakrywania twarzy bo jak na razie nie wiem jak  będzie wyglądała jazda w wyższych temperaturach a dziś po zaliczeniu Oś.Pyrzyckiego przez Witkowo Drugie jadę do ścieżki rowerowej przy cukrowni w Kluczewie aby nią pojechać do strefy przemysłowej w Kluczewie po zaliczeniu Oś.Lotnisko.
Widok z nad S10 na cukrownię
Widok z nad S10 na cukrownię © strus
W strefie przemysłowej zaliczam wszystkie drogi z asfaltem i kieruję się do Golczewa aby lekko wydłużona drogą o Wierzchląd skierować się do Zieleniewa przez wyjątkowo ciężki przejazd przez Kunowo.Trafiłem na dość spory ruch w wiosce i nie mogłem  skorzystać z całej szerokości drogi kto nie był w Kunowie to niech nie żałuje. Droga ale ser szwajcarski najlepiej się jedzie gdy droga jest mokra wtedy widać dokładnie wszystkie dziury a dziś świeciło słonko i wpadłem w kilka aż mnie nadgarstki bolą.
Schronohangary  AU-11 w Kluczewie
Schronohangary AU-11 w Kluczewie © strus
Po chwili na DDR-ce odbijam na Miedwecko w kierunku dojazdu pożarowego 36 z nową nawierzchnia asfaltową prowadzącego do Cisewa a następnie po zaliczeniu szuflady do Wielichówka jadę do ścieżki rowerowej w Kobylance przez Reptowo.
Przejazd pod DK 10 w kierunku Miedwiecka
Przejazd pod DK 10 w kierunku Miedwiecka © strus
Dojazd pożarowy 36 do Cisewa
Dojazd pożarowy 36 do Cisewa © strus
Wielichówko i ja....
Wielichówko i ja.... © strus
Dziwna sytuacja jak na słoneczną niedzielę bo podczas mojej rundki nie spotkałem żadnego bikera pewnie wszyscy czekają na jutro a dziś gdy dotarłem do DDR-ki w Kobylance pojechałem prosto do Stargardu.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,strefa przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,
Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Kluczewo i Kobylanka

| 18:09 poniedziałek, 20 kwietnia 2020 | linkuj Osobiście wcale nie wierzę w zatrzęsienie rowerzystów w lasach, no ale zobaczymy. Świetnie się prezentujeśz w oryginalnej maseczce.
| 16:11 poniedziałek, 20 kwietnia 2020 | linkuj Świetnie, że jest "asfalt" pomiędzy Zieleniewem i Cisewem. W czwartek jade przetestować ten odcinek. Czy trasa pomiędzy Niedźwiedziem, a Zdunowem tez jest już przejezdna?
| 14:11 poniedziałek, 20 kwietnia 2020 | linkuj Na szczęście w lesie można bez maski. Wczoraj gdyby sie spotkało jakiegoś służbistę mógłby być złośliwy co do jazdy rekreacyjnej.
| 15:00 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Mi też ciężko sobie wyobrazić jazdę w masce latem.
| 14:32 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Racja może jutro będzie zatrzęsienie rowerzystów.