Piątek, 17 kwietnia 2020 · dodano: 17.04.2020 | Komentarze 8

Dziś chciałem po pracy zaliczyć pięćdziesiątkę po standardowej drodze  zaczynając od ścieżki rowerowej w kierunku Żarowa a następnie przejazd przez Grzędzice i wjazd na drugą DDR-kę którą jadę do Motańca a następnie kieruję się przez Kałęgę  do Niedźwiedzia aby wjechać na nową drogę do Zdunowa ale jakiś miły pan stojący na aucie z poniższego zdjęcia poinformował mnie żeby nie jechać bo przez Zdunowem na bocznej leśnej drodze stoi radiowóz i zatrzymuję wszystkich co korzystają z nieoddanej drogi,podziękowałem za info i zawróciłem.
Wjazd na nową drogę do Zdunowa
Wjazd na nową drogę do Zdunowa © strus
Zawróciłem i skierowałem się do stacji PKP w Reptowie a następnie pojechałem do Kobylanki aby przez Os,Zielone i Jęczydół wrócić na ścieżkę rowerowa w Morzyczynie i nią prosto do domu.
PKP Reptowo
PKP Reptowo © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Oś,Zielone,
Jeczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 16:23 sobota, 18 kwietnia 2020 | linkuj Są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie. Dołączam się do pochwał za wiosenne zdjęcia.
| 18:12 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj Nie no zdjęcia z tego telefonu są ok, jak na użytej do bloga.
| 17:19 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj Ja też pochwalam Twój talent fotograficzny - zdjęcia oglądam z przyjemnością, szczególnie typu przyrodniczego. Brawa dla życzliwego pana na Twojej drodze, bo różnie to mogło być gdybyś tamtędy pojechał.
| 15:38 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj No to masz sprzęt naprawdę znakomity do fotografowania, ale z obiektywem kitowym bo jak mniemam go masz w zestawie, to za małe zbliżenie. Bawić się co prawda można w "cropy", ale co kto lubi. A dłuższa ogniskowa to i kolejny obiektyw, więc więcej bagażu do dźwigania..
| 15:04 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj Marku mam Sony Alpha a6000 ale nie chce mi się go zabierać
| 14:54 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj A może telefon zostaw, a na fotki kup jakiegoś małego kompakta, typu travel-zoom z 10-15 krotnym przybliżeniem i calową matrycą. Np Lumix DMC-TZ100 lub nowszy brat TZ200 ?
| 14:15 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj Zgadza się i chyba pora na nowszy model
| 14:14 piątek, 17 kwietnia 2020 | linkuj No to na miłego pana trafiłeś..Bardzo ładne zdjęcia makro Ci robi ten Twój Samsung, jak mniemam S9 ..