Po 11-to tysięczny kilometr w 2019r.

Sobota, 21 grudnia 2019 · dodano: 21.12.2019 | Komentarze 5

Po opadach deszczu prognoza zapowiadała drugą część dnia na słoneczną więc przed trzynastą ruszyłem aby dzisiejszymi kilometrami przekroczyć 11.000 km aby to zrobić musiałem zaliczyć 56 kilometrów.Ruszyłem ścieżką rowerową do Żarowa a następnie skierowałem się za przejazdem kolejowym w Grzędzicach do kolejnej ścieżki rowerowej którą przez Lipnik i Zieleniewo dojechałem do promenady nad jeziorem Miedwie gdzie spotkałem kilka spacerujących osób.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
Wracam z promenady na DDR-kę a przed Kobylanką odbijam na Jęczydół przez Oś.Zielone a następnie kieruje się do DW 120 w Bielkowie którą przez Nieznań docieram do Kołbacza aby tam wjechać na ścieżkę rowerową i wyjechać wzdłuż DW 119 w Śmierdnicy
Wjazd na DDR-kę w Kołbaczu
Wjazd na DDR-kę w Kołbaczu © strus
Na tej ostatnie DDR-ce mijam pierwszych bikerów a nawet na odcinku leśny robi się mały tłok.Gdy ścieżka się kończy jadę szosą do Płoni aby po przejechaniu pod DK 10 skierować się do nowej drogi w Zdunowie gdzie na początku jest postawiona zapora a tak jest do Niedźwiedzia trzy.Przy tej drogiej spotyka cyklistę z STC na szosówce i tak sobie razem jedziemy do wyjazdu z Niedźwiedzia bo on skierował się na Kałęgę.
Pod DK 10 w Płoni
Pod DK 10 w Płoni © strus
Pierwsza zapora w Zdunowie
Pierwsza zapora w Zdunowie © strus
Z Niedźwiedzia jadę do ścieżki rowerowej w Kobylance przez Reptowo i jadąc nią przed Lipnikiem licznik pokazał mi 56 km czyli 11.000 w tym roku i dalej już prosto do domu po jednym zdjęciu.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,
Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Po 11-to tysięczny kilometr w 2019r.