Środa, 18 grudnia 2019 · dodano: 18.12.2019 | Komentarze 1

Trzecia pięćdziesiątka po pracy w tym tygodniu ale inna trasa niż poprzednie ,dziś po zaliczeniu ścieżki rowerowej do Żarowa ruszyłem wydłużoną drogą do Sowna przez Lubowo i Poczernin a następnie skierowałem się do "Chociwelki"

Okolice Sowna
Okolice Sowna © strus
Bardzo krótki pobyt na DW 142 i wjeżdżam na DW 141 którą jadę  do Przemocza a następnie kontynuuje jazdę drogą wojewódzką do momentu kiedy na liczniku pokaże mi się półmetek czyli 25 km aby zawrócić ale po zrobieniu fotki chmurek na niebie.
Droga wojewódzka 141 kierunek Maszewo
Droga wojewódzka 141 kierunek Maszewo © strus
Wracam od Przemocza do Stargardu  dokładnie tą sama drogą zatrzymując się na odebranie telefonu i zdjęcia do bloga i mimo wysokiej jak na grudzień temperatury trochę źle się ubrałem przede wszystkim złe rękawiczki w których zmarzły mi dłonie no i do letnich butów mogłem założyć cieplejsze skarpety.
Okolice Poczernina
Okolice Poczernina © strus
Okolice Żarowa
Okolice Żarowa © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,DW 141,Przemocze,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,