Po przerwie remontowej.

Sobota, 20 lipca 2019 · dodano: 20.07.2019 | Komentarze 2

Przepraszam wszystkich znajomych że od dziewięciu dni nie czytałem waszych relacji z zaliczanych kilometrów bo miałem dwa dni drugich zmian a urlop rozpocząłem od siedmiodniowego remontu i składania nowych mebli po czym dłonie moje są w kiepskim stanie technicznym co mi dziś przeszkadzało w czasie jazdy.Do Kluczewa pojechałem przez Witkowo Drugie a później przez poradzieckie lotnisko dotarłem do Dębicy gdzie kieruję się do Koszewa a dalej w kierunku ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Koszewko,Wierzchląd i bardzo dziurawe Kunowo.
Droga z Dębicy do Koszewa
Droga z Dębicy do Koszewa © strus
Gdy tak sobie jechałem DDR-ką przez Zieleniewo i Morzyczyn wjeżdżając do Kobylanki z naprzeciwka dostrzegłem Jerzego [prim8] zatrzymaliśmy się na pogawędkę i fotkę a następnie po zakupach uzupełniających w napoje pojechałem ścieżką do Motańca a dalej do końca szosy w Niedźwiedziu gdzie zawróciłem chodź początkowo miałem ochotę dotrzeć do Zdunowa.
prim8 i strus
prim8 i strus © strus

Po nawrotce jadę przez Reptowo i Cisewo do Wielichówka aby kiepską droga dojechać do Sowna w którym jestem na drodze z lepszą nawierzchnia.Jadę do Żarowa wydłużoną drogą przez Poczernin i Lubowo a następnie odbijam na Grzędzice gdzie po fotce kościoła z nowym kamiennym ogrodzeniem spotykam trzech szosowców prowadzących rowery z powody braku możliwości jazdy na takim sprzęcie przez rozkopane Grzędzice.
GRZĘDZICE (niem.Seefeld) Kościół parafialny p.w. św. Piotra i Pawła z XV w.
GRZĘDZICE (niem.Seefeld) Kościół parafialny p.w. św. Piotra i Pawła z XV w. © strus
Za przejazdem kolejowym wjeżdżam na ścieżkę rowerową prowadzącą do Lipnika w którym spotykam kolejnego znajomego z bikestats ale tym razem tylko wymiana pozdrowień a był nim Wojtek [Trendix] i już tylko powrót do domu.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Burzykowo,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,
Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Stargard.