Popołudniowa rundka

Środa, 3 lipca 2019 · dodano: 03.07.2019 | Komentarze 4

W wolny dzień miałem zaliczyć setkę dlatego wczoraj po pracy odpuściłem jazdę a przed osiemnastą dostałem telefon że moje zamówione meble są do odbioru a że dziś moi  synowie byli dostępni więc trochę podźwigałem  a gdy już miałem jechać to zaczął padać deszcz więc zrobiłem szybki obiad a po odpoczynku koło szesnastej  ruszałem znowu deszcz ale na szczęście krótki a żeby mieć możliwości skrycia się wybrałem trasę z dużą ilością drzew.Ruszyłem do ścieżki rowerowej na Żarowo i tam widząc duże ilości ciemnych chmur w okolicy jeziora Miedwie ja pojechałem w przeciwną stronę do Sowna przez Lubowo i Poczernin.
Ciemne chmury nad Stargardem
Ciemne chmury nad Stargardem © strus
Z Sowna jadę do "Chociwelki" gdzie odbijam na DW 141 i jadę do skrętu na Darż za Przemoczem gdzie zawracam i ta samą droga wracam do Żarowa gdzie kieruję się na dziurawe Grzędzice aby w nich wjechać na ścieżkę rowerową którą wracam do Stargardu przez Lipnik
Stare drewniane domy
Stare drewniane domy © strus

Remont drogi w Grzędzicach
Remont drogi w Grzędzicach © strus

INFO DLA JANUSZA - WIDZIAŁEM DZIŚ MŁODE BOCIANY POZA GNIAZDAMI W ROGOWIE I SOWNIE

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Stargard.