Nie udany debiut małżonki.

Niedziela, 19 maja 2019 · dodano: 19.05.2019 | Komentarze 5

Małżonka przy śniadaniu oznajmiła że w końcu zaliczyła by jakąś rundkę więc ja zaraz po posiłku ruszyłem zaliczyć małe kółeczko solo
aby wrócić po Iwonkę  na trzynastą .Rozpocząłem od przejazdu przez Oś.Pyrzyckie i Witkowo Drugie żeby zameldować się w Kluczewie.

Z Kluczewa przez Oś.Lotnisko wjeżdżam do strefy przemysłowej a następnie DDR-ka jadę do ronda w Golczewie gdzie odbijam na Skalin i kieruje się przez Wierzchląd i Kunowo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie.
Rzepak w okolicy Skalina
Rzepak w okolicy Skalina © strus
Ścieżką rowerową jak wczoraj jadę do Motańca gdzie przejeżdżam nad DK 10 i z pominięciem Niedźwiedzia wjeżdżam do Reptowa a następnie kieruję się do Kobylanki gdzie po sweet focie jak wczoraj wjeżdżam na DDR-kę i jadę nią do Lipnika aby skierować się do Żarowa na ścieżkę rowerowa prowadzącą do Stargardu przez Grzędzice  gdzie przy stawie dojrzałem bociana.

Początek nowej DDR-ki do Grzędzic
Początek nowej DDR-ki do Grzędzic © strus
Bocian przy stawie w Grzedzicach.
Bocian przy stawie w Grzędzicach. © strus
DDR-ka z Żarowa do Stargardu
DDR-ka z Żarowa do Stargardu © strus
Zabieram małżonkę na pierwszą rundkę w tym roku z kiepskimi prognozami pogody na dalszą część dzisiejszego dnia jadąc ponownie DDR-ką do Żarowa a następnie jedziemy na cmentarz wiejski w Grzędzicach gdzie usłyszeliśmy pierwsze grzmoty.

Po porządkach jedziemy do Lipnika i podejmujemy decyzje że kierujemy się nad jezioro Miedwie a później zobaczymy na co pogoda nam pozwoli.Przy amfiteatrze wjeżdżamy na promenadę na której bardzo duży ruch i słyszymy kolejne oznaki nadchodzącej burzy.Sprawdzam prognozę i niby mieliśmy jeszcze trochę czasu bez opadów ale tak nie było.

Ciemne chmury nad jeziorem Miedwie
Ciemne chmury nad jeziorem Miedwie © strus
Wracamy na DDR-kę z zamiarem jazdy do Kobylanki ale wjeżdżając na ścieżkę rowerową zaczyna padać deszcz więc zawracamy i kierujemy się w stronę Stargardu.Deszcz pada do momentu gdy wjechaliśmy nad DK 10 i pomyślałem że w Lipniku odbijemy na Żarowo ale znowu zaczęło delikatnie padać i Iwonka chciała wracać do domu.Najśmieszniejsze gdy wróciliśmy do domu słońce zaczęło świecić i jest piękna pogoda.

Stargard,Witkowo,Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,
Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,
MAPKA: Etap I -Solo
MAPKA: Etap II - Z Iwonką

| 20:06 poniedziałek, 20 maja 2019 | linkuj Dlaczego nieudany? Przecież jazda na rowerze to nie tylko Słońce i relaks - czasem to pot, łzy, deszcz, wiatr i wkurw! Niech małżonka pozna smak tego sportu :-)
| 18:50 niedziela, 19 maja 2019 | linkuj Pogoda potrafi być kapryśna - niektórzy twierdzą, że jak kobieta, chociaż mnie się niezbyt podoba takie porównanie. Mam nadzieję, że następnym razem Iwonka będzie miała mniej pecha z deszczem.
| 18:31 niedziela, 19 maja 2019 | linkuj Czytając tytuł myślałem, że chodzi o jakąś poważniejszą "awarię". Jedno szczęście, że chodzi tylko o pogodę ;)
| 17:04 niedziela, 19 maja 2019 | linkuj Pogoda niestety jest nieprzewidywalna. Urzekające zdjęcie bociana. Wymęczyłeś Iwonkę Darku.
| 16:54 niedziela, 19 maja 2019 | linkuj Czasami tak bywa z tą pogodą... Mnie burza nie złapała, a i tak skróciłam sobie jazdę. Ważne, żeby małżonka się nie zniechęcała :)