Sobota, 16 marca 2019 · dodano: 16.03.2019 | Komentarze 4

Mimo zmęczenia pracą ruszyłem na rundkę odświeżającą bo gdybym tego nie zrobił pewnie około siedemnastej była by przymusowa drzemka a tak sport to zdrowie który zacząłem ponownie od DDR-ki do Żarowa ale tym razem odbiłem w kierunku Lipnika przez Grzędzice w których asfalt został "zwinięty" i trzeba męczyć się po dziurach,remont ma trwać ponoć bardzo długo.
Remont w Grzędzicach
Remont w Grzędzicach © strus
Ścieżką rowerową od Lipnika jadę do Zieleniewa a tam wjeżdżam na  promenadę na jeziorem Miedwie gdzie mimo chłodnego dnia przez wiatr spacerowało sporo osób a nawet się kąpali :)

Plaż nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie
Plaż nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie © strus
Morsowanie
Morsowanie © strus
W Morzyczynie wracam na DDR-kę i przez Oś.Zielone jadę do Kobylanki aby skierować się do Reptowa a tam podjąłem decyzję że pojadę do Wielichówka przez Cisewo żeby tam nielubianą drogą dotrzeć do Sowna.
Droga z Cisewa do Wielichówka
Droga z Cisewa do Wielichówka © strus
W Sownie uczepił się mnie jakiś kundelek który próbował złapać mnie za buta więc musiałem trochę przyspieszyć żeby pozbyć się upierdliwca a gdy wjechałem na szosę w kierunku Stargardu w końcu odpuścił. Do DDR-ki w Żarowie jadę wydłużona drogą przez Poczernin i Lubowo a od momentu gdy w Rogowie zrobiłem dziś ostatnie zdjęcie zaczął padać delikatnie deszcz który towarzyszył mi do samej mety.
ROGOWO (niem.Roggow) Dwór zbudowany pod koniec XIX wieku w stylu neoklasycystycznym. © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Kobylanka,Reptowa,Cisewo,Wielichówko,Sowno,