• Kalorie 1919kcal

Piątek, 15 lutego 2019 · dodano: 15.02.2019 | Komentarze 4

Ciężko się pracuje do siedemnastej bo później nie ma już czasu na rower ale dziś praca później do lekarza gdzie o dziwo byłem bardzo krótko i udało się wyskoczyć na koło jak to mój kolega Tomasz mówi i zachęcony ostatnią krótką wizytą na "rowerostradzie" dziś postanowiłem sprawdzić jak się ma droga zwana dojazdem pożarowym 32 która zaczyna się w Sownie a do niej dojechałem DDR-ką do Żarowa a następnie wydłużoną drogą przez Lubowo i Poczernin.Początek obiecujący później w okolicy tartaku trochę wodnych utrudnień a dalej to już OK.
DP 32 w okolicy Sowna
DP 32 w okolicy Sowna © strus

"Rzeź" na DP 32 © strus
Tak mi się dobrze jechało że zamiast odbijać na Wielichówko znalazłem się na dojeździe pożarowym 40 który prowadzi prosto do Wielgowa który także dobrze zniósł zimę która mam nadzieje że już nie wróci.Jedynym utrudnieniem delikatnym było ostre słońce gdy wyjechałem z lasu a po mojej lewej stronie były torfowiska i trzeba było jechać po drodze z kamieni i kostki.
A że zawitałem w Wielgowie postanowiłem zobaczyć co słychać na drodze leśnej którą została zamknięta i jest przygotowywana do drogi asfaltowej którą nazwano połączeniem pomocniczym łączącym Zdunowo z Niedźwiedziem.Została poszarzona czyli wycięto sporo drzew na odcinku trzech kilometrów.

DP 45 w Zdunowie
DP 45 w Zdunowie © strus
Powstajaca szosa w okolicy Zdunowa
Powstająca szosa w okolicy Zdunowa © strus
Powstająca szosa w okolicy Niedźwiedzia
Powstająca szosa w okolicy Niedźwiedzia © strus
Po trzech kilometrach wyjechałem z lasy na szosę w Niedźwiedziu i skierowałem się przez Reptowo do DDR-ki w Kobylance żeby już bez żadnych zatrzymywań na fotki wrócić do Stargardu.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,DP 40,Wielgowo,Zdunowo,DP 45,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,

M A P K A : 50-TKA PO PRACY.