Po deszczu Przemocze

Poniedziałek, 11 lutego 2019 · dodano: 11.02.2019 | Komentarze 2

Wczorajsza deszczowa niedziela spędzona przed TV a od wieczora obserwowałem prognozy pogodowe żeby załapać się na jakieś okno pogodowe bez opadów żeby zaliczyć pięćdziesiątkę.Na kolejne dni prognozy są obiecujące ale nie dla mnie bo zmieniono mi w tym tygodniu godziny pracy na 9.00 do 17.00 i już na rower czasu nie będzie chodź może coś się zmieni.Gotowy do jazdy byłem już od dziewiątej ale auro pozwoliła mi wyruszyć dopiero po trzynastej, a że ruszyłem od razu po opadach nie wiedziałem za bardzo jaki kierunek obrać żeby nie było zalegającej wody na szosach.Do DDR-ki na Żarowo na drodze było kiepsko a później na ścieżce wszystko OK,gdy odbiłem na Lubowo w okolicy mostu nad rzeką Iną była wielka kałuża ale po trawniku przejechałem.Po opuszczeniu miasta jechałem do Poczernina przez Lubowo non stop pod czołowy wiatr który był dokuczliwy.Z Poczernina wróciłem na główną drogę prowadzącą do "Chociwelki" na której było lżej dzięki osłonie "leśnej". Odcinek drogi za Sownem do  DW 142  był z dużą ilością wody a to przez bardzo dużą ilość dziur na szosie.Po chwili na "Chociwelce" wjeżdżam na DW 141 i jadę nią do Przemocza gdzie zawracam.

Jadąc do Przemocza spojrzałem na leśny dojazd pożarowy 18 i wydawał mi się z extra nawierzchnią mimo że ostatnio dużo padało dlatego nie jechałem do 25 km  na liczniku i z powrotem a zawróciłem w Przemoczu i wracając wjechałem na DP 18 i pojechałem nią dwa kilometry gdzie zawróciłem bo wiedziałem że już wystarczy żeby zaliczyć 50 km.
Dojazd Pożarowy 18 w kierunku Bącznika
Dojazd Pożarowy 18 w kierunku Bącznika © strus

Nawierzchnia na DP 18
Nawierzchnia na DP 18 © strus
Szkoda że od razu nie ruszyłem na tą leśną drogę zwaną "rowerostradą"  bo super się po niej jechało a tak po przejechaniu 4 km znowu wróciłem na szosę i ta samą trasą wróciłem do Stargardu a na DDR-ce za Żarowem delikatnie po pryszczyło.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,DP18,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.