Środa, 16 stycznia 2019 · dodano: 16.01.2019 | Komentarze 3

Wczorajszy atak śnieżny a później ulewny deszcz uniemożliwił mi wyjazd na rundkę po pracy a dziś po porannych opadach deszczu od  ósmej rano skończyło się padanie i po tyrce ruszyłem szybko na standardową rundkę zaczynając od DDR-ki na Żarowo a następnie przepycham się między maszynami  przygotowującymi teren do DDR-ki w Grzędzicach docieram do Lipnika gdzie wjeżdżam na DDR-kę i jadę do Kobylanki zahaczając promenadę nad jeziorem Miedwie i Oś.Zielone.
Wczorajszy atak zimy
Wczorajszy atak zimy © strus
Promenada nad jeziorem Miedwe w Zieleniewie
Promenada nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie © strus

Z Kobylanki przez Reptowo docieram do Cisewa gdzie zaliczam obie drogi asfaltowe a następnie robię przy lapidarium przerwę na małą puszkę Oshee i wracam ta samą drogą do Kobylanki żeby tam wjechać na ścieżkę rowerową i wrócić do Stargardu.
CISEWO (niem.Zimmermannshorst) Lapidarium
CISEWO (niem.Zimmermannshorst) Lapidarium © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,