W porywach do 75km/h ale wiatr.

Poniedziałek, 14 stycznia 2019 · dodano: 14.01.2019 | Komentarze 5

Wczorajszą deszczowy wolny dzień poświęciłem na przegląd i konserwacje rowerów no i w końcu uzupełniłem szprychy w Viper-ze  a dziś po rannych obfitych opadach śniegu prawie w południe ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej a tam się zdziwiłem ze ścieżka jest cała w mokrym śniegu .W Zieleniewie odbiłem na chwilę na promenadę nad jeziorem Miedwie a na 13 km zmieniłem kierunek jazdy aby odpocząć od hulającego wiatru który w porywach miał dziś wiać do 80km/h i do Kobylanki pojechałem przez Jęczydół i Bielkowo.Jadąc do Jęczydołu na krótki odcinku było dość sporo lodu a najgorzej było pod górkę opuszczając las przed Bielkowem gdzie górka była cała w lodzie i musiałem poprowadzić rower ze 30 m.
DDR-ka w kierunku Zieleniewa.
DDR-ka w kierunku Zieleniewa. © strus
Biało na pomostach przy jeziorze Miedwie
Biało na pomostach przy jeziorze Miedwie © strus

Po lekcji z wiatrem w nowy rok dziś tak samo wiało mocno ale byłem inaczej ubrany a przede wszystkim miałem cięższy rower którym nie rzucało po szosie jak Speeder-em a i prędkość jazdy była zdecydowanie mniejsza.Po lodowej przygodzie pora było po walczyć z dużymi ilościami wody i gałązek na ścieżce z Kobylanki do Motańca.Gdy zatrzymałem się w Niedźwiedziu aby sprawdzić jaka jest temperatura okazało się że apka zawyża bo na termometrze sigma było inaczej.

Ledwo skręciłem w prawo w kierunku Reptowa złapała mnie pierwsza śnieżyca a druga gdy jechałem w kierunku Cisewa przed przejazdem kolejowym ,na szczęście drzewa mnie ochroniły a w Cisewie schowałem się na przystanku a po chwili śnieg odpuścił.
Zima w Cisewie
Zima w Cisewie © strus

Po krótki odpoczynku od śniegu a przede wszystkim od wiatru ruszyłem najpierw do Wielichówka gdzie droga w lesie była prawie bez śniegu a to zaledwie pół kilometra od przystanku a później skierowałem się na drogę którą unikam ze względu na jej nawierzchnie a jest z betony i pokruszonych cegieł a dziś jeszcze zalana wodą i tak prawie trzy kilometry do Sowna .W Sownie śniegu brak ale temperatura na minusie 0.7 i czarna szosa w kierunku Stargardu ale ja wybieram wydłużona drogę do Żarowa przez Poczernin i Lubowo.Po 2 km dziur i przejechaniu Poczernina ostatnie dwanaście kilometrów to jazda w słońcu i przy sprzyjającym wietrze.
Droga do Rogowa z Poczernina.
Droga do Rogowa z Poczernina. © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,
Cisewo,Wielichówko,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.

M A P K A : W porywach do 75km/h ale wiatr

| 08:50 wtorek, 15 stycznia 2019 | linkuj U Ciebie Darku miejscami było biało w poniedziałek , natomiast w Szczecinie jest biało we wtorek z tym, że stosunkowo wysoka temperatura nie wróży by ta białość długo się utrzymała. Bardzo zimowe są w tym wpisie Twoje zdjęcia.
| 19:52 poniedziałek, 14 stycznia 2019 | linkuj Po tumanach śniegu na polu poznać, że nie żartujesz z tym wiatrem. Jazda zimą też sprawia przyjemność, tylko trzeba się dobrze ubrać i zachować większą ostrożność.
| 17:48 poniedziałek, 14 stycznia 2019 | linkuj Wiało wiało ja znowu tylko komunikacyjnie.
| 16:31 poniedziałek, 14 stycznia 2019 | linkuj Oj wiało dzisiaj mocno. U nas też zawierucha, ale na szczęście nie napotkałam na nią podczas jazdy :)