Tour de Miedwie

Niedziela, 14 października 2018 · dodano: 14.10.2018 | Komentarze 6

Wczoraj z Iwonką spędziliśmy dzień na długim spacerze po Szczecinie a dziś małżonka nie miała dla mnie czasu więc poczekałem aż temperatura dojdzie do osiemnastu stopni żeby wyruszyć już w krótkim stroju i skierowałem się do wylotu ze Stargardu na szosę którą rzadko jeżdżę bo jej nie lubię ale dziś nie handlowa niedziela więc liczyłem na mały ruch pojazdów.Droga ta to DW 106 i tak od Kluczewa jazda pod czołowy wiatr i pod górkę po otwartym terenie.Wiatr był tak upierdliwy że zanim dojechałem do Pyrzyc dwa razy z niej zjeżdżał na gorsze drogi ale chwilkę odetchnąłem od wiatru.Pierwszy raz uciekłem już w Warnicy żeby do Obryty pojechać przez Reńsko a druga ucieczka to za Okunicą odbiłem na Brzezin przez Ryszewo.

RYSZEWO (niem.Gross Rischow) Ruiny kościoła z XV w.
RYSZEWO (niem.Gross Rischow) Ruiny kościoła z XV w. © strus
BRZEZIN (niem.Bresen) Labidarium
BRZEZIN (niem.Bresen) Lapidarium © strus
W Pyrzycach uzupełniam napoje i schładzam się lodem aby ruszyć do DW 119 i po trzydziestu kilometrach męczarni dostać nagrodę jaką jest jazda ze sprzyjającym wiatrem w drodze powrotnej.Najlepiej się jechało aż  do zjazdu z wojewódzkiej za Starym Czarnowem na Kołbacz.
DW 119 w okolicy Żabowa
DW 119 w okolicy Żabowa © strus
Jesień w Starym Czarnowie
Jesień w Starym Czarnowie © strus
W Kołbaczu obrałem kierunek na Kobylanke żeby tam zawitać na DDR-ce którą jadę do Lipnika a tam odbijam w kierunku DDR-ki w Żarowie jadąc do niej przez Grzędzice.W Lipniku sprawdzam temperaturę która wzrosła o trzy stopnie i w połowie października osiągnęła dwadzieścia cztery stopnie a ja ma od jutra drugą zmianę co mnie bardzo smuci.

Na ścieżce rowerowej z Kobylanki ruch rowerzystów mały ale na drugiej od Żarowa już spore grupki uprawiające różne formy ruchy i to się chwali ,spotkałem rodzinę którą wczoraj widziałem na rowerach na bulwarach w Szczecinie i to z małym dzieckiem.
DDR-ka w okolicy Żarowa
DDR-ka w okolicy Żarowa © strus

Stargard,Kluczewo,Warnice,Reńsko,Obryta,Okunica,Ryszewo,Brzezin,Pyrzyce,Żabów,Będgoszcz,Stare Czarnowo,
Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
M A P K A :Tour de Miedwie

| 17:59 poniedziałek, 15 października 2018 | linkuj 24 stopnie wczoraj - dokładnie tyle samo co na Rodos!
| 15:19 poniedziałek, 15 października 2018 | linkuj Ładny kawałek, ale jak pogoda dopisuje, to trzeba korzystać :).
| 07:03 poniedziałek, 15 października 2018 | linkuj Też nie trawię DW106 od Stargardu do Pyrzyc. Nudna i ruchliwa.
| 20:49 niedziela, 14 października 2018 | linkuj Chyba tak do końca z tym wiatrem nie było zbyt źle skoro przy tak długim dystansie potrafiłeś wykręcić imponującą dla mnie średnią, bo ponad 25 km/h - niezmiennie zadziwiasz mnie swą sportową formą. Mimo takiego tempa znajdujesz czas na wykonanie ciekawych zdjęć z trasy. Brawo Darku.
| 15:58 niedziela, 14 października 2018 | linkuj Pięknie wykorzystana niedziela :))