Stare Czarnowo.

Środa, 19 września 2018 · dodano: 19.09.2018 | Komentarze 5

Na dzisiejszy dzień planowałem  setkę aż do śniadania przy którym małżonka oznajmiła że też ma wolne od pracy i zapytała co będziemy robić popołudniu? To ja szybko zabrałem się do wymiany zużytego ogumienia Schwalbe Marathon na których nigdy nie złapałem kapcia i ruszyłem na DDR-kę przy szczecińskiej i wydłużoną drogą przez Kunowo dojechałem do Morzyczyna a następnie przez nową drogę do Jęczydołu zahaczyłem o Oś.Zielone.
Porównanie opon Schwalbe marathon
Porównanie opon Schwalbe Marathon © strus
Nowa droga do Jęczydołu
Nowa droga do Jęczydołu © strus
Kolejny odcinek trasy do jazda do Bielkowa a następnie przez Nieznań melduję się w Kołbaczu i wydłużoną drogą przez Dębinę jestem u celu czyli w Starym Czarnowie gdzie robię mini przerwę żeby wykonać dwa telefony.

Kołbacz (niem.Kolbatz) Kościół parafialny p.w. NSPJ budowany od 1210 do 1347 r.
Kołbacz (niem.Kolbatz) Kościół parafialny p.w. NSPJ budowany od 1210 do 1347 r. © strus
Do Kołbacz wracam krótszą drogą i jadę do DDR-ki w Kobylance przez Nieznań i Bielkowo a następnie ścieżką rowerową do Lipnika gdzie odbijam na Żarowo przez Grzędzice.Gdy podjeżdżałem do Lipnika poszerzoną DDR-ką zastanawiałem się czy postawią barierki bo można zjechać w dół do rowu czego poniższe zdjęcie nie oddaje.Chwilę po trzynastej byłem w domu i po objadku byłem na długim spacerku z Iwonką.
DDR-ka w okolicy Lipnika
DDR-ka w okolicy Lipnika © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,
Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.