Dąbie

Niedziela, 16 września 2018 · dodano: 16.09.2018 | Komentarze 5

Iwonka dostała od mnie zakaz jazdy rowerem a ja wyruszyłem wydłużoną drogą przez Giżynek do DDR-ki  prowadzącej do stacji paliw w Motańcu na której dziś duży ruch przez święto dyni w Morzyczynie.Dawno nie pokonywałem dojazdu pożarowego 48 do Jezierzyc bo ostatni solo jeździłem cały czas Speeder-em więc ruszyłem w las.
Wjazd na DP 48 do Jezierzyc
Wjazd na DP 48 do Jezierzyc © strus

Czterokilometrowy odcinek do Jezierzyc cały w kamieniach o różnej wielkości wcześniej tak nie było ,trzeba był uważnie jechać żeby nie trafić na coś większego.Wyjeżdżam na DW 119  na której dziwne roboty drogowe i kieruje się do Płoni na ulicę Mokradłową żeby skierować się ku Koziej i zameldować się w Kijewie.
Lokomotywka na ul.Pyrzyckiej
Lokomotywka na ul.Pyrzyckiej © strus
Leśna droga do Kijewa
Leśna droga do Kijewa © strus
Po przejechaniu nad A6 melduje się w Kijewie i kieruje się do Dąbia gdzie obieram kierunek na Wielgowo i ponownie na węźle Dąbie przejeżdżam nad tą samą autostradą żeby i dojeżdżam do dojazdu pożarowego 40 oczywiście w Wielgowie.
Przejazdy nad A 6
Przejazdy nad A 6 © strus

Dojazd pożarowy 40 dzisiejszego dnia w super stanie że aż nie pamiętam żeby tak się dobrze jechało na całym odcinku do momentu zjechania z tej drogi ale i dalsza droga do Wielichówka bez zarzutów nawet tarka do samej wioski jakby bardzo zmalała.
Dojazd pożarowy 40 - odcinek brukowy
Dojazd pożarowy 40 - odcinek brukowy © strus
Plantacja borówki w Wielichówku
Plantacja borówki w Wielichówku © strus
Trzeci dzień pod rząd melduje się w Wielichówku za każdym razem wjeżdżam z innej strony,kieruję się do Cisewa a tym razem postanowiłem pojechać bezpośrednio do Miedwiecka ale nawet nie udało mi się dojechać do DP 36 ponieważ cała droga była pokryta
grubą warstwą luźnego piachu który uniemożliwiał jazdę ,wróciłem i ruszyłem drogą której nie było na mapie ale wyglądała zachęcająco
Droga z Cisewa do Miedwiecka
Droga z Cisewa do Miedwiecka © strus
Jadąc po trawie nie zauważyłem leżącej gałęzi najechałem na nią i zaliczyłem upadek , jak wczoraj małżonka tak ja dziś można powiedzieć że znowu Cisewo tylko u mnie łagodnie bo na trawie i piachu.
Upadek na leśnej drodze
Upadek na leśnej drodze © strus
Po upadku szybko się pozbierałem i ruszyłem do Miedwiecka,pomyliłem drogi a do pomyłki doszło przez wycięty duży fragment lasu i musiałem wracać żeby znaleźć się na szlaku prowadzącym do DDR-ki w Zieleniewie a nią już prosto do domu.

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Śmierdnica,Płonia,